W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Nieruchomości

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Opłaty wodne za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej

Burmistrz Rzgowa informuje, że z dniem 1 stycznia 2018 r. weszła w życie ustawa Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz.1566 z późn.zm.) nakładająca na samorząd lokalny obowiązek określenia opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.   Opłacie będą podlegały osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne, w tym...

ZBYWANIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Zbywanie nieruchomości stanowiących własność Gminy Rzgów   Wszczęcie postępowania   Wszczęcie postępowania w sprawie przygotowania do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste...

PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI

Podział nieruchomości Podziału nieruchomości dokonuje się na wniosek właściciela na podstawie decyzji zatwierdzającej podział po uzyskaniu w formie postanowienia pozytywnej opinii o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami planu miejscowego. Wymagane dokumenty ...

ODSZKODOWANIA ZA NIERUCHOMOŚCI WYDZIELONE POD DROGI

Odszkodowanie za nieruchomości wydzielone pod drogi Działki gruntu wydzielone pod gminne drogi publiczne z nieruchomości, której podział został dokonany na wniosek właściciela, przechodzą, z mocy prawa, na własność gminy z dniem, w którym decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna....

OPŁATA ADIACENCKA - PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Opłata adiacencka przy podziale nieruchomości Postępowanie w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej wszczynane jest z urzędu po wydaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Wysokość opłaty adiacenckiej ustalana jest na podstawie operatu szacunkowego określającego wzrost wartości...