Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Wymagane dokumenty :
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:Miejsce złożenia dokumentów :
- sekretariat Urzędu Miejskiego w Rzgowie
Opłaty:
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U z 2018 r., poz.1044 z późn. zm.)
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje od dnia wydania zaświadczenia o dokoaniu wpisu (pozwolenia, koncesji) - z chwilą złożenia wniosku o dokonanie wpisu do rejestru - 50,00 zł.
Rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Rzgowie
Bank Pekao S. A. I Oddział w Rzgowie 47124034351111001036530901
Termin załatwienia sprawy :
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań:
Podstawa prawna:
art. 9b ust. 1-5 oraz art. 9c ust. 1-4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1454 z późn. zm.),
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 2096 z późn. zm.),
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia. 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów – (Dz. U z 2014 r., poz. 1923).
Jednostka odpowiedzialna:
Inspektor ds. działalności gospodarczej - Magdalena Nowak
Tel. 42 2141210 wew. 108.
W załączeniu: Druk wniosku.doc