W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

UMAWIANIE WIZYT

UMAWIANIE WIZYT

Urząd Stanu Cywilnego oraz ewidencja ludności informują, że załatwianie spraw związanych między innymi z wymianą dowodu osobistego (złożenie wniosku i odbiór dowodu osobistego), uzyskaniem zaświadczeń, przyjęciem oświadczeń z zakresu stanu cywilnego, zameldowaniem/wymeldowaniem i uzyskaniem zaświadczeń z ewidencji ludności, jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.

System rezerwacji wizyt ma być wygodnym rozwiązaniem pozwalającym na uniknięcie kolejek i szybkie załatwienie swoich spraw urzędowych.

sekretariat Urzędu Miejskiego - 42 214 12 10
Urząd Stanu Cywilnego/dowody osobiste- 42 241 09 88
Ewidencja ludności – 42 214 11 30

Powiadom znajomego