W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie
3. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu czasowego

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów
Ewidencja Ludności pok 32 - Elżbieta Olszańska
Tel: 42 214 11b 30

Termin i sposób załatwiania sprawy:
-bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu czasowego
-osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt czasowy otrzymają potwierdzenie zameldowania, ważne do czasu upływu terminu zameldowania.

Uwagi:
-Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu oraz osoby meldowanej
-W zastępstwie osób nieletnich czynności zgłoszenia danych może dokonać opiekun ustawowy .

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 657, zm. z 2017 r. poz. 2286).

Załączniki

Powiadom znajomego