Zastępca
Wersja strony w formacie XMLINFORMACJE O ZASTĘPCY BURMISTRZA
|
Imię i nazwisko |
Małgorzata Rózga |
Rok urodzenia |
1980 |
|
Poziom wykształcenia |
wyższe |
|
Kierunek wykształcenia |
administracja |
|
Stanowisko od |
14.07.2016 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontakt telefoniczny, email: |
tel. 042 214 12 10; sekretariat@rzgow.pl |
|
pokój nr 22, wejście przez sekretariat |
||
Oświadczenia majątkowe: |
||
|
|
|
|
Zadania i kompetencje Zastępcy
Zarządzenia Nr 164/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r.
zmieniające zarządzenie Nr 90/2013 Burmistrza Rzgowa z dnia 12 sierpnia 2013 r.
w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Rzgowie
„§ 21.1. Zastępca Burmistrza podejmuje czynności Kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
2.Zastępca Burmistrza wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
3.Do zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
1) wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza;
2)współpraca z urzędami, instytucjami, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, jednostkami pomocniczymi Gminy Rzgów;
3) współpraca z Radą Miejską w Rzgowie i jej komisjami w zakresie powierzonych kompetencji;
4) przedkładanie projektów zarządzeń i projektów uchwał w zakresie powierzonych kompetencji;
5) udział w pracach komisji i zespołów;
6) współdziałanie z kierownictwem Urzędu, kierownikami komórek organizacyjnych, samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie Miejskim w Rzgowie.”;
§ 22. Zastępcy Burmistrza bezpośrednio podlega (sprawuje bezpośredni nadzór):
1) Stanowisko ds. Oświaty;
2) Stanowisko ds. Służby Zdrowia i Spraw Społecznych.”