Sekretarz
INFORMACJE O SEKRETARZU GMINY
|
Imię i nazwisko |
Katarzyna Berczak-Lato |
Rok urodzenia |
1982 |
|
Poziom wykształcenia |
wyższe |
|
Kierunek wykształcenia |
prawo |
|
Stanowisko od |
01.05.2012 |
|
Kontakt telefoniczny, email: |
tel. 042 214 12 10 wew.124; sekretarz@rzgow.pl |
|
pokój nr 34 |
||
Oświadczenia majątkowe: |
|
|
|
||
|
Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy
Załącznik do Zarządzenia Nr 90/2013
z dnia 12 sierpnia 2013r.
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W RZGOWIE- wyciąg
"§ 23. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w szczególności: prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z naborem, nawiązaniem stosunku pracy, awansowaniem, regulacją wynagrodzeń, wyróżnień, rozwiązaniem (zakończeniem) stosunku pracy, a także przygotowywanie umów dotyczących używania w celach służbowych do jazd lokalnych samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy oraz umów o używanie do celów służbowych samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy z tytułu podróży służbowej;
2) wykonywanie spraw kadrowych pracowników Urzędu:
a) opracowywanie projektów: Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Służby Przygotowawczej, Regulaminu Oceny Okresowej,
b) organizacja i nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej,
c) organizacja i nadzór nad przeprowadzaniem ocen okresowych, a także dokonywanie ocen okresowych nadzorowanych pracowników,
d) opracowywanie projektów zakresów czynności dla kierowników referatów oraz pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy,
e) dokonywanie regulacji zastępstw kierowniczych i samodzielnych stanowisk pracy - zgodnie z pełnionym nadzorem,
f) prowadzenie rejestru szkoleń pracowników;
3) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
a) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
b) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
c) przyjmowanie, koordynowanie i nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków,
d) rozpatrywanie skarg na kierowników referatów i samodzielne stanowiska pracy,
e) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
f) opracowywanie projektów uchwał Rady, zarządzeń Burmistrza zgodnie z zakresem czynności,
g) współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektów budżetu gminy i prognoz wieloletnich,
h) wykonywanie innych zdań przewidzianych przepisami prawa, a także wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza;
4) wykonywanie zadań w zakresie pożytku publicznego i wolontariatu:
a) realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
b) koordynacja działań i współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
c) opracowywanie programów współpracy i stosownych projektów uchwał Rady,
d) organizacja pracy komisji konkursowej,
e) w porozumieniu z Referatem Budżetu i Finansów dokonywanie analizy i oceny przedkładanych sprawozdań;
5) wykonywanie zadań w zakresie kontroli:
a) koordynowanie kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Urzędzie,
b) koordynowanie kontroli przeprowadzanych w jednostkach podległych przez Urząd oraz podmioty zewnętrzne upoważnione przez Burmistrza,
c) przygotowanie i prowadzenie kontroli wewnętrznych w Urzędzie zleconych przez Burmistrza Rzgowa lub kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych,
d) koordynowanie i nadzór nad kontrolą zarządczą w Urzędzie,
e) współudział w nadzorowaniu realizacji zaleceń pokontrolnych w Urzędzie.
§ 24. Sekretarzowi Gminy bezpośrednio podlega (sprawuje bezpośredni nadzór):
1) Referat Ogólny;
2) Urząd Stanu Cywilnego;
3) Stanowisko ds. Ewidencji Ludności;
4) Stanowisko ds. Działalności Gospodarczej;
5) Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej."