W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Zawiadomienie o sporządzeniu projektu „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z te

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

OBWIESZCZENIE

Burmistrz Rzgowa na podstawie art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 353) zawiadamia o sporządzeniu projektu „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rzgów na lata 2017-2032”.

Z dokumentacją zapoznać się można w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, Plac 500-lecia 22, pokój 07 w dniach poniedziałek, środa-piątek w godzinach 7:00-15:00 lub wtorek w godzinach 9:00-17:00 lub pobrać ze strony www.bip.rzgow.pl.

Jednocześnie zawiadamia się o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej lub elektronicznej (biuro podawcze lub adres mailowy: mgorska@rzgow.pl)

Uwagi i wnioski można składać w terminie (21 dni) od dnia 20.06.2017r. do dnia 11.07.2017r.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Rzgowa.

Załączniki

Powiadom znajomego