Burmistrz
INFORMACJE O BURMISTRZU
|
Imię i nazwisko |
Mateusz Kamiński |
Rok urodzenia |
1975 |
|
Poziom wykształcenia |
wyższe, tytuł doktora nauk prawnych |
|
Kierunek wykształcenia |
prawo |
|
Data wyboru |
13.07.2016, 21.11.2018 |
|
Liczba uzyskanych głosów |
1759, 2829 |
|
|
|
|
|
|
|
Kontakt telefoniczny, email: |
tel. 042 214 12 10; sekretariat@rzgow.pl |
|
Przynależność do: |
- |
|
Oświadczenia majątkowe: |
||
Inne uwagi: |
|
|
Burmistrz w sprawie skarg i wniosków |
Zadania i kompetencje
Załącznik do Zarządzenia Nr 90/2013
z dnia 12 sierpnia 2013r.
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO
W RZGOWIE -wyciąg
"§ 5.1.Burmistrz wykonuje zadania przy pomocy Urzędu.
2. Do zakresu działania Urzędu należy zapewnienie warunków należytego wykonywania spoczywających na Gminie:
1) zadań własnych;
2) zadań zleconych;
3) zadań wykonywanych na podstawie porozumienia z organami administracji rządowej i jednostkami samorządu terytorialnego (zadań powierzonych);
4) zadań publicznych powierzonych Gminie w drodze porozumienia międzygminnego;
5) zadań publicznych powierzonych Gminie w drodze porozumienia komunalnego, które nie zostały powierzone gminnym jednostkom organizacyjnym lub przekazane innym podmiotom na podstawie umów;
6) zadań wynikających z ustaw szczególnych;
7) zadań wynikających ze Statutu Gminy.
(...)
§ 19. Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
1) organizowanie i kierowanie pracami Urzędu;
2) reprezentowanie Urzędu na zewnątrz i kierowanie bieżącymi sprawami Gminy;
3) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
4) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
5) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
6) okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych komórek i jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań;
7) koordynowanie działalnością komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
8) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczących podziału zadań;
9) przedkładanie Radzie projektów uchwał, wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych;
10) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej;
11) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
12) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
13) przyjmowanie obywateli w przedmiocie skarg i wniosków;
14) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
15) upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
16) upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wykonywania w imieniu Burmistrza innych czynności wynikających z przepisów prawa lub aktów wewnętrznych;
17) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Zastępcy Burmistrza, Skarbnika, Sekretarza, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, osób zarządzających i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza;
18) ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
19) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, Uchwały Rady, oraz regulaminy.
§ 20. Burmistrzowi Rzgowa bezpośrednio podlega (sprawuje bezpośredni nadzór):
1) Referat Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa;
2) Referat Zamówień Publicznych;
3) Referat Gospodarki Komunalnej;
4) Referat Ochrony Środowiska;
5) Referat Rozwoju i Współpracy Społecznej;
6) Audytor Wewnętrzny;
7) Stanowisko Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
8) Stanowisko ds. Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego;
9) Inspektor Ochrony Danych
a także: Zastępca Burmistrza, Skarbnik i Sekretarz."