W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Zarządzenie nr 55/2008

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Rzgowa
z dnia
w sprawie ZARZĄDZENIE NR 55/2008 BURMISTRZA RZGOWA z dnia 6 listopada 2008 roku w sprawie powołania zespołu do
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 55/2008
BURMISTRZA RZGOWA
z dnia 6 listopada 2008 roku

w sprawie powołania zespołu do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Rzgów w celu wyrażenia opinii o projektach statutów jednostek pomocniczych Gminy Rzgów oraz określenia regulaminu jego działania

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.), w związku z § 6 Uchwały Nr XXVIII/190/2008 Rady Miejskiej w Rzgowie z dnia 25 września 2008r. w sprawie przystąpienia do przeprowadzenia konsultacji społecznych w celu wyrażenia opinii o projektach statutów jednostek pomocniczych Gminy Rzgów, zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Zespół Konsultacyjny do spraw przygotowania i przeprowadzenia z mieszkańcami Gminy Rzgów konsultacji w sprawie przystąpienia do uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Gminy Rzgów (sołectw), zwanym dalej „Zespołem”, w składzie:

Małgorzata Rózga – podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i Komisji
Andrzej Gensler - radca prawny
Dariusz Iwaszkiewicz - radca prawny

§ 2. Do zadań Zespołu należy przygotowanie i zapewnienie sprawnego przeprowadzenia w dniach od 1 grudnia 2008r. do 31 stycznia 2009r. konsultacji z mieszkańcami Gminy Rzgów w sprawie przystąpienia do uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Gminy Rzgów oraz zaopiniowanie zgłoszonych poprawek i wniosków.

§ 3. Regulamin działania Zespołu określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do Zarządzenia
Burmistrza Rzgowa
Nr 55/2008
z dnia 6 listopada 2008r.


R E G U L A M I N
działania Zespołu do spraw przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Rzgów
w sprawie przystąpienia do uchwalenia statutów jednostek pomocniczych gminy

§ 1. Konsultacje mają na celu uzyskanie od mieszkańców Gminy Rzgów opinii i uwag na temat projektów statutów dla poszczególnych jednostek pomocniczych Gminy Rzgów.

§ 2. W konsultacjach udział biorą osoby stale zamieszkałe na terenie Gminy Rzgów, które w dniu rozpoczęcia konsultacji ukończyły 18 lat.

§ 3. Projekty statutów zostaną wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Rzgowie, rozesłane do przewodniczących poszczególnych jednostek pomocniczych Gminy Rzgów (sołtysów) oraz umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Rzgowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rzgów.

§ 4. Każda osoba uprawniona do udziału w konsultacjach może zgłaszać pisemnie uwagi i poprawki do projektów statutów w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Rzgowie w dniach 1 grudnia 2008r.-31 stycznia 2009r. w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.00 do 15.00 w poniedziałki, środy, czwartki i piątki oraz od 9.00 do 17.00 we wtorki. W/w pismo winno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, adres zamieszkania (celem ustalenia, czy dana osoba jest uprawniona do udziału w konsultacjach).

§ 5.1. Po zakończeniu konsultacji Zespół Konsultacyjny dokona analizy wniosków i sporządzi stosowne zestawienie, zawierające liczbę zgłoszonych wniosków i poprawek ze streszczeniem ich treści, podaniem wnioskodawcy, adnotacją sporządzoną przez Referat Ewidencji Ludności potwierdzającą czy wnioskodawca był uprawniony do wzięcia udziału w konsultacjach oraz opinią radców prawnych odnośnie zasadności zgłoszonych uwag i poprawek.
2.Wyniki konsultacji Zespół Konsultacyjny przedstawi Radzie Miejskiej, która dokona oceny zgłoszonych uwag i wniosków i zdecyduje o wprowadzeniu ewentualnych poprawek do projektów statutów.

§ 6. Wszelkie decyzje o późniejszym uwzględnieniu poprawek i wniosków podejmuje Rada Miejska w drodze głosowania zwykłą większością głosów.

§ 7. Konsultacje uznaje się za przeprowadzone, bez względu na liczbę osób biorących w nich udział.

Załączniki

Powiadom znajomego