W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Prace ogrodnicze

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
Zamówienie na Rzgów: Prace ogrodnicze w zakresie pielęgnacji, przesadzeń oraz wycinki drzew w parku im. A. Mickiewicza w Rzgowie. Numer ogłoszenia: 379700 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający UM Rzgów
Tryb zamówienia konkurs
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
przetarg zakończony
Rzgów: Prace ogrodnicze w zakresie pielęgnacji, przesadzeń oraz wycinki drzew w parku im. A. Mickiewicza w Rzgowie.
Numer ogłoszenia: 379700 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 042 2141109, faks 042 2141207.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace ogrodnicze w zakresie pielęgnacji, przesadzeń oraz wycinki drzew w parku im. A. Mickiewicza w Rzgowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przygotowanie miejsca pod przesadzanie drzew (6 szt. lip i 2 szt. buk) wzdłuż ulic A. Mickiewicza i Grodziskiej - głębokie (0,5 m) usunięcie zdegradowanej gleby i zastąpienie jej ziemią urodzajną. 1.2. Przygotowanie drzew do przesadzenia - redukcja korony o 50 %. 1.3. Przeniesienie drzew przesadzarką o średnicy chwytaka min. 2 m na odległość do 100 m. - 8 szt. 1.4. Zabezpieczenie gleby osłonami przeciwkompresyjnymi: - ul. A. Mickiewicza - betonowe elementy ażurowe, - ul. Grodziska - geokrata wys. 10 cm. 1.5. Opalikowanie drzew - 3 szt./drzewo. 1.6. Podlewanie w przeciągu roku (1 raz/tydzień). 1.7. Zasypanie ziemią urodzajną dołów po wyjętych drzewach. 1.8. Przesadzenie krzewów - 6 szt. iglaków, 80 szt. krzewów liściastych. 1.9. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w pozostałym drzewostanie - prace wykonywane metodą alpinistyczną, z zabezpieczeniem linowym przy zdejmowaniu ciętych gałęzi. II.1.5) Roboty uzupełniające - do 30% wartości zamówienia Wycinka drzew i krzewów - wycinkę należy ze względu na bezpieczeństwo sąsiednich drzew prowadzić sekcyjnie, z opuszczaniem na linach. Konieczne usuwanie pniaków głębokim frezowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz : 1)wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych ( przycinki, przesadzanie, wycinki z karczowaniem) o wartości powyżej 80 000 zł brutto każda z nich, potwierdzonymi referencjami należytego wykonania robót. 2). złożyć referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 1 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 3) przedstawić kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi certyfikatami i zaświadczeniami wydawanymi przez instytucje szkolące np. NOT, SITO, Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew. 4) złożyć oświadczenie, że osoba nadzorująca robotami posiada odpowiednie kwalifikacje do prawidłowego wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferent składający ofertę oświadcza iż: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. a)prowadzą działalność gospodarczą , b)nie zalegają z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (lub w kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), c)nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących prace zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - zgodnie z art.24 ust.1 pkt 1-8 Prawa zamówień Publicznych d)sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) dysponuje personelem do wykonania zamówienia ,posiadającym wymagane uprawnienia, b) ma doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa zapewniającą realizację zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY dot. Wykonawcy: 1.Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć, jeżeli dotyczy). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( załączyć, jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) załączyć jeżeli dotyczy. 6.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 3 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 3 (trzy) zrealizowane budowy o wartości powyżej 80 000 zł brutto każda z nich, roboty muszą być zakończone . 7. Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 8.Kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi certyfikatami i zaświadczeniami wydawanymi przez instytucje szkolące np. NOT, SITO, Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew. 9.Oświadczenie firmy, że osoba nadzorująca robotami posiada odpowiednie kwalifikacje do prawidłowego wykonania zamówienia. 10 W załączniku nr 4 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów Ref. Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki

SIWZ doc, 196 kB
ST doc, 31 kB

Powiadom znajomego