W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Przyrodnicza i ul. Widokowa w Konstantynie

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Przyrodnicza i ul. Widokowa w Konstantynie- oświetlenie ledowe
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Rzgów
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Rozstrzygnięty

Gmina Rzgów poszukuje wykonawcy instalacji elektrycznej oraz oświetlenia ledowego ulicy Przyrodniczej i Widokowej w Konstantynie. Inwestycja ta jest zapisana w budżecie gminy pt. „Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Przyrodnicza i ul. Widokowa w Konstantynie” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie linii oświetleniowej wraz z obsługą geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i powykonawczej. Wykonawca dokona wszystkich niezbędnych czynności wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy i uruchomienia oświetlenia. Przedmiotem odbioru upoważniającym Wykonawcę do wystawienia faktury będzie;

Zakończenie prac budowlanych wraz z uporządkowaniem terenu. Przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia prac w PINB w Łodzi. Doprowadzenie do odbioru oświetlenia z udziałem ŁZE. Przedmiotem odbioru końcowego będzie działająca linia oświetleniowa.

Oferty należy składać do dnia 4 marca 2020 roku do godziny 9.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie, 95- 030 Rzgów Plac 500- lecia 22. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 9.30, w pokoju nr 4 (referat inwestycji). Ewentualne pytania należy kierować do referatu inwestycji na adres; inwestycje@rzgow.pl  lub pskiba@rzgow.pl .

Oczekiwany termin realizacji zamówienia 30.04.2020

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryterium oceny i wyboru ofert są:

cena brutto - 60 pkt

okres gwarancji na oprawę oświetleniową wraz ze źródłem światła- 20 pkt

skuteczność świetlna oprawy oświetleniowej – 20 pkt

 Sposób dokonywania oceny w kryterium „ceny”, na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym będzie wykonany wg. następującego wzoru:

                                     C = (Cmin : Co) x 60% x 100 pkt

gdzie:

                Cmin - cena brutto oferty najtańszej

Co - cena brutto oferty ocenianej

 Sposób punktowania w kryterium „okres gwarancji”, na podstawie gwarancji podanej w formularzu ofertowym będzie wykonany następująco:

Do 6 lat – 0 pkt.

7 lat – 5 pkt.

8 lat – 10 pkt.

9 lat – 15 pkt.

10 lat – 20 pkt.


Punkty w kryterium „skuteczność świetlna oprawy oświetleniowej” zostaną przyznane zgodnie z formułą:

Do 110 lm/W – 0 pkt.

111 – 120 lm/W – 7 pkt.

121 - 125 lm/W – 15 pkt.

126 i więcej lm/W – 20 pkt.

 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

1)       specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót do w/w projektów,

2)       zasadami sztuki budowlanej

3)       dokumentacją projektową

Przedmiar traktowany jest pomocniczo. Jezeli w dokumentacji znalazły się nazwy własne lub producenci Zamawiający informuje, że oferent może przyjąć inne materiały, jednak ich parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazany prze projektanta. Do oferty należy dołączyć:

1. kartę informacyjna lampy i słupa.

2. Minimum dwa poświadczenia należytego wykonania prac związanych z budową oświetlenia ulicznego o wartości minimum 100 000 zł brutto każda podpisanego przez zarządcę drogi publicznej. Brak poświadczeń skutkować będzie nieważnościa oferty


Załączniki

oswiadczenie pdf, 107 kB
DG mapa pdf, 19.91 MB
WP pdf, 119 kB
BIOZ pdf, 250 kB
mapa E-1 pdf, 21.33 MB
Schemat pdf, 140 kB
opinia ZUDP pdf, 47 kB
mapa ZUD pdf, 23.88 MB
przedmiar pdf, 230 kB
ST pdf, 482 kB
umowa docx, 33 kB
oferta docx, 30 kB

Powiadom znajomego