W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Informacja Burmistrza Rzgowa o możliwości uzyskania przez spółki wodne pomocy finansowej

Rzgów, dnia 23.06.2021 r.

INFORMACJA




Burmistrz Rzgowa informuje o możliwości uzyskania przez spółki wodne pomocy finansowej w formie celowej z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz na dofinansowanie inwestycji na terenie Gminy Rzgów obejmujących:

 
wykaszanie i odkrzaczanie rowów stanowiących urządzenia melioracji wodnych szczegółowych,

 
odmulanie warstwy do 0,4 m dna rowów stanowiących urządzenia melioracji wodnych szczegółowych wraz z rozplantowaniem urobku,

 
wyszukiwanie i usuwanie awarii rurociągów drenarskich.

 

Termin składania wniosków do: 02.07.2021 r. Wnioski należy składać pisemnie 
w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, sekretariat ( pokój nr 21), na druku którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do Uchwały Rady Miejskiej Nr XXXV/337/2021 z dnia 28 kwietnia 2021 r. 
w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji na rzecz spółek wodnych działających na terenie Gminy Rzgów oraz sposobu ich rozliczenia oraz Uchwały Rady Miejskiej Nr XXXVI/349/2021 z dnia 26 maja 2021 r w sprawie zmiany uchwały 
Nr XXXV/337/2021 Rady Miejskiej z dnia 28 kwietnia 2021 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji na rzecz spółek wodnych działających na terenie Gminy Rzgów oraz sposobu ich rozliczenia.




Wysokość środków przeznaczonych w budżecie Gminy Rzgów na realizację zadania wynosi 120 000,00 zł (słownie : sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100).




Do wniosku należy dołączyć:

 
potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis decyzji o zatwierdzeniu statutu wraz ze zmianami oraz dokument potwierdzający wpis do katastru wodnego (systemu informacyjnego gospodarowania wodami,

 
aktualne upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy,

 
oświadczenie wnioskodawcy o posiadaniu środków zabezpieczających wysokość wkładu własnego wnioskodawcy,

 
zestawienie robót wraz z zestawieniem ich wartości,

 
mapę poglądową planowanych do wykonania robót.




Spółki wodne ubiegające się o pomoc de minimis powinny dołączyć:

 
wypełniony formularz, stanowiący załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów 
z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( Dz. U. Nr 53, poz. 311 z późn. zm.),

 
zaświadczenia/ oświadczenia o wysokości pomocy de minimis, jakie otrzymały 
w roku w którym ubiegają się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wysokości tej pomocy w tym okresie, albo oświadczenie 
o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,

 
zaświadczenie/oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie i w rybołówstwie, jakie otrzymały w roku, w którym ubiegają się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.

Powiadom znajomego