W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

SUSZA 2019 - Komunikat dla rolników z terenu Gminy Rzgów

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Rolnicy , którzy ponieśli straty w wyniku suszy w uprawach rolnych , mogą składać wnioski o oszacowanie szkód do Burmistrza Rzgowa. Oszacowanie szkód dokona Komisja ds. szacowania szkód powołana Zarządzeniem Burmistrza Rzgowa z dnia 01 lipca 2019 roku.


U W A GA

WNIOSKI NALEŻY SKŁADAĆ DO 19 LIPCA 2019R. (w godzinach pracy urzędu tj. pon. środ. czwar. piąt. od godz.7.00 do 15.00, we wtorki od godziny 9.00 do 17.00.)

 

Do wniosku należy dołączyć wypełniony i wysłany przez aplikacje eWniosekPlus – Wniosek o przyznanie płatności na rok 2019r.

 

Wnioski można składać w pokoju nr 6 Urzędu Miejskiego w Rzgowie.

Informacje pod nr.tel. ( 042 214-12-09 )


Informacja – podstawą stwierdzenia wystąpienia suszy są raport IUNG –PIB w Puławach zamieszczone na stronach Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej w Polsce ( SMSR), informujące o aktualnym stanie zagrożenia suszą rolnicza we wszystkich gminach, dla poszczególnych kategorii gleb oraz gatunków roślin uprawnych- zagrożenie susza na poziomie gminy ( Rok 2019).

Druk wniosku w załączeniu.

Załączniki

Powiadom znajomego