W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
ZAPROSZENIE D0 ZŁOŻENIA OFERTY
1. Przedmiot zamówienia;
- opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla
części wsi Starowa Góra - działka nr 240/10,
2. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia; termin realizacji, miejsce realizacji zamówienia;
- termin nie dłuższy niż 12 m-cy od podpisania umowy,
3. Wymagania W stosunku do wykonawców, W tym dokumenty i oświadczenia, jakie powinny zlożyć wraz z
ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- wykonania czynności związanych ze sporządzeniem w/wym. planó według procedur i problematyki
określonej w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r, mr 80, poz.
717 z późn. zmianami),
- jestem*/ jesteśmy uprawniony*/ uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymaganiami ustawowymi,
- posiadam*/ posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponuję*/ dysponujemy niezbędną wiedzą i doświadczeniem a także potencjałem
ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,
- znajduję*/ znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- w stosunku do ñrmy nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie ogłoszono upadłości,
4. Kryteria wyboru oferty;
termin, cena,
5. Ofertę należy;
a) złożyć W formie pisemnej w terminie do dnia 15 marca 2010 roku ( osobiście, pisemnie - listem,
faksem) na Formularzu oferty w sekretariacie Urzędu,
b) opakować w kopertę zaadresowaną na Zamawiającego i opatrzoną napisem;
" plan miejscowy"
Rzgów, dnia O5 luty 2010 roku

Załączniki

Powiadom znajomego