Zaproszenie do składania ofert na dostawę- zakup młota hydraulicznago do koparko-ladowarki Catepilla
GK.271.44.2011 Rzgów,dnia 13.12.2011r.
Dot.: zamówienia na dostawę- zakup młota hydraulicznago do koparko-ladowarki Catepillar 428E
Zaproszenie do składania ofert
W imieniu Gmina Rzgów Pl.500-lecia 22,95-030 Rzgów ,zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawę- zakup młota hydraulicznago do koparko-ladowarki Catepillar 428E o następujących parametrach technicznych:
-waga młota wraz z płytą adaptacyjną 380-400 kg
-długość młota powyżej1200 mm
-ciśnienie robocze 170 bar
-ilość uderzeń 700-2000 uderzeń/min
Do oferty należe dołączyć specyfikacje techniczną potwierdzającą spełnienie w/w parametrów
Zamawiający informuje jednocześnie, że Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje produkt o podanych parametrach za najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty .Negocjacje ceny nie będą prowadzone.
Oferta winna być złożona do dnia 19.12.2011r. do godz. 12 00 w siedzibie Zamawiającego.
Gmina Rzgów
PL.500-lecia 22
95-030 Rzgów
pok.nr 21 (Sekretariat)
termin realizacji zamówienia: 23.12.2011r
Wykonawca zobowiązany jest do montażu zakupionego urządzenia oraz do przeszkolenia osoby wskazanej przez Zamawiającego
W imieniu Zamawiającego:
p.o.Kierownik Gospodarki Komunalnej;
Adam Stawiany
tel.kontaktowy 42 214 12 33
Załącznik:
-
formularz ofertow
-
projekt umowy
załącznik nr.1
GK271.44.2011
.........................................
nazwa i adres wykonawcy
FORMULARZ CENOWO- OFERTOWY
1.Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami zamówienia zawartymi w zaproszeniu do składania ofert za cenę netto:................................................................................................złotych
( słownie:...............................................................................................................................złotych)
podatek VAT...........%, tj. ......................................................................................................złotych
za cenę brutto: .......................................................................................................................złotych
( slownie ...............................................................................................................................złotych)
2.Oświadczamy, że zapoznaliśmy sie z postanowieniamy zawartymi w projekciw umowy
i zobowiązujemy sie, w przypadku wyboru naszej oferty , do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
..............................................
miejscowość i data
.................................................................
(podpis i pieczęć wykonawcy)
GK271.44.2011 Zalącznik nr.2
UMOWA NR......./2011
(projekt)
Umowa zawarta w dniu ........................... pomiędzy
Gminą Rzgów , Pl.500-lecia 22, 95-030 Rzgów, NIP 7282606012 reprezentowaną przez
1. Burmistrza Rzgowa - inż. Jana Mielczarka
zwanym w treści umowy „Zamawiającym"
a
2..............................................................................................
zwanym dalej „wykonawcą" reprezentowaną przez
.................................................................................
§1
1.Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę ..............................
2.Szczegółowy zakres dostawy przedstawia oferta przyjęta przez strony w postepowaniu o udzielenia zamówienia stanowiący załącznik nr1.
§2
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w kwocie: .................................zł brutto
( słownie kwota brutto..........................................)
zgodnie z ofertą przyjętą przez strony
§3
1.Termin dostawy ustala sie na dzień .....................2011r.
§4
1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę własnymi siłami i własnym staraniem, profesjonalnie i z dołożeniem należytej staranności
2.Wykonawca zobowiązuje sie oddać przedmiot umowy terminowo i zgodnie z przyjętym zakresem dostawy oraz do montażu urządzenia i próbnego rozruchu.
3.Wykonawca przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
§5
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy i usunięciu wad w wysokości 0,1%wynagrodzenia brutto za karzdy dzień zwłoki
-za odstąpienie od umowy, którejkolwiek ze stron z winy Wykonawcy-10%
2.Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia którejkolwiek ze stron z winy Zamawiającego w wysokości 10%wynagrodzenia brutto
§6
-
Rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, którą Wykonawca przedłoży w dniu daty odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru.
§7
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności
§8
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
§9
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA