wszczęcie postępowania ws. zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art.61§4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.2096 z późn. zm.), art.33 ust.1 i art.73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008r.- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.2081 z późn. zm.)
zawiadamiam,
że w dniu 19.12.2019r. na wniosek pełnomocnika firmy FRAM Sp. z o.o. ul.POW 29/2, 90-248 Łódź, zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji z dnia 26.09.2019r znak: GK.6220.07.2019 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „budowa budynku magazynowo-produkcyjno-usługowego z częścią socjalno-biurową wraz z infrastrukturą wewnętrzną” na działkach nr ewid. 569, 575, 576, 577, 578, 279, 580, 581, 582, 583, 570, 2215, 572, 573, 574, obręb 0012 przy ul. Stawowa/Katowicka w miejscowości Rzgów.
Zgodnie z art.35 § 5 k.p.a. do terminów określonych w przepisach poprzedzających nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnienia spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art.41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Niniejsze zawiadomienie zostaje wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Rzgowie, Plac 500-lecia 22, na stronie internetowej www.bip.rzgow.pl.