W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

wniosek o zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

OBWIESZCZENIE



działając zgodnie z art.21 ust.2 pk 9 ustawy z dnia 3 października 2008r.- o udostępnianiu informacji o środowisku i jeo ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016r poz.353 z późn.zm.), podaje się do publicznej wiadomości informację, że firma „PTAK” S.A. w dniu 23.03.2017r wystąpiła z wnioskiem o zmianę decyzji z dnia 07 lipca 2016r. Znak GPR.6220.02.2016 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „montażu 3000 szt. paneli fotowoltaicznych na hali targowo-wystawienniczej zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych 128, 129, 148, 149” położonych w Rzgowie przy ul. Kusocińskiego w zakresie zmiany wpisu dotyczącego ubiegania się o środki unijne na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia.

Załączniki

Powiadom znajomego