W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Ogłoszsnie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla zmiany sposobu użytkowania istniejącej

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Rzgów, dnia 01.04.2005r.

BT.7331-A-006/2004/2005


O G Ł O S Z E N I E


Na podstawie art. 32 ust.1 i art. 53 ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn. zmianami)



informuję,

że wszczynając w dniu 25.03.2005r. postępowanie, z udziałem społeczeństwa, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla zmiany sposobu użytkowania istniejącej hali z funkcji magazynowej na funkcję targowo-wystawienniczą, adres inwestycji Rzgów ul. Tuszyńska 72.

- zamieszczono w publicznie dostępnym wykazie dane o wniosku inwestora,
- w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia można składać uwagi i wnioski do zamierzenia i dostępnych dokumentów,
- miejscem udostępnienia dokumentacji oraz składania uwag i wniosków jest Referat Budownictwa i Transportu z siedzibą w Urzędzie Gminy Rzgów, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, pokój nr 5, w godzinach 9.00 – 15.00.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane