obwieszczenie o wydanej decyzji zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach
OBWIESZCZENIE
Działając zgodnie z art.3 ust.1 pkt 11, art.21 ust.2 pkt 9, art.85 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016r poz.353 z późn.zm.) podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej w dniu 03.07.2017r decyzji zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach GPR.6220.02.2016, na wniosek firmy „PTAK” S.A., na realizację przedsięwzięcia polegającego na „montażu 3000 szt. paneli fotowoltaicznych na hali targowo-wystawienniczej zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych 128, 129, 148, 149” położonych w Rzgowie przy ul. Kusocińskiego.
Jednocześnie zawiadamia się wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią oraz dokumentacją sprawy w Referacie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Rzgowie, ul. Plac 500-lecia 22, pok.7 w godzinach urzędowania.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie www.bip.rzgow.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Rzgowie.