W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

obwieszczenie o wydanej decyzji zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

OBWIESZCZENIE


Działając zgodnie z art.3 ust.1 pkt 11, art.21 ust.2 pkt 9, art.85 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016r poz.353 z późn.zm.) podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej w dniu 03.07.2017r decyzji zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach GPR.6220.02.2016, na wniosek firmy „PTAK” S.A., na realizację przedsięwzięcia polegającego na „montażu 3000 szt. paneli fotowoltaicznych na hali targowo-wystawienniczej zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych 128, 129, 148, 149” położonych w Rzgowie przy ul. Kusocińskiego.


Jednocześnie zawiadamia się wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią oraz dokumentacją sprawy w Referacie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Rzgowie, ul. Plac 500-lecia 22, pok.7 w godzinach urzędowania.


Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie www.bip.rzgow.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Rzgowie.

Załączniki

Powiadom znajomego