W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Konsultacje w sprawie uchwalenia statutów sołectw gminy Rzgów

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Rzgowa Nr 55/2008 z dnia 6 listopada 2008r.:

§ 1. Konsultacje mają na celu uzyskanie od mieszkańców Gminy Rzgów opinii i uwag na temat projektów statutów dla poszczególnych jednostek pomocniczych Gminy Rzgów.

§ 2. W konsultacjach udział biorą osoby stale zamieszkałe na terenie Gminy Rzgów, które w dniu rozpoczęcia konsultacji ukończyły 18 lat.

§ 3. Projekty statutów zostaną wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Rzgowie, rozesłane do przewodniczących poszczególnych jednostek pomocniczych Gminy Rzgów (sołtysów) oraz umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Rzgowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rzgów.

§ 4. Każda osoba uprawniona do udziału w konsultacjach może zgłaszać pisemnie uwagi i poprawki do projektów statutów w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Rzgowie w dniach 1 grudnia 2008r.-31 stycznia 2009r. w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.00 do 15.00 w poniedziałki, środy, czwartki i piątki oraz od 9.00 do 17.00 we wtorki. W/w pismo winno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, adres zamieszkania (celem ustalenia, czy dana osoba jest uprawniona do udziału w konsultacjach).

§ 5.1. Po zakończeniu konsultacji Zespół Konsultacyjny dokona analizy wniosków i sporządzi stosowne zestawienie, zawierające liczbę zgłoszonych wniosków i poprawek ze streszczeniem ich treści, podaniem wnioskodawcy, adnotacją sporządzoną przez Referat Ewidencji Ludności potwierdzającą czy wnioskodawca był uprawniony do wzięcia udziału w konsultacjach oraz opinią radców prawnych odnośnie zasadności zgłoszonych uwag i poprawek.
2.Wyniki konsultacji Zespół Konsultacyjny przedstawi Radzie Miejskiej, która dokona oceny zgłoszonych uwag i wniosków i zdecyduje o wprowadzeniu ewentualnych poprawek do projektów statutów.

§ 6. Wszelkie decyzje o późniejszym uwzględnieniu poprawek i wniosków podejmuje Rada Miejska w drodze głosowania zwykłą większością głosów.

§ 7. Konsultacje uznaje się za przeprowadzone, bez względu na liczbę osób biorących w nich udział.

Załączniki

Powiadom znajomego