W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Modernizacja hydroforni w Grodzisku (przebudowa stacji uzdatniania wody)

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Rzgów: Modernizacja hydroforni w Grodzisku. (przebudowa stacji uzdatniania wody)
Numer ogłoszenia: 54460 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, faks 42 2141207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja hydroforni w Grodzisku. (przebudowa stacji uzdatniania wody).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmianą obudowy studni głębinowej. Obiekty przeznaczone do modernizacji 1. Budynek Stacji Uzdatniania; istniejąca kubatura- 229,18 m3, po rozbudowie- 586,7 m3 (ściany zewnętrzne całkowicie wymienione ze względu na skruszenie betonu). Projektowana technologia nie mieści się w gabarytach istniejącego budynku. Instalacje: technologiczne, wentylacyjne, elektryczne, instalacje wod-kan i C.O. oraz instalacja odgromowa. 2. Budynek gospodarczy- 36,61m3 bez zmian gabarytowych Zmiana przeznaczenia z budynku gospodarczego na agregatornię 3. Studnie głębinowe -2szt.- modernizacja będzie polegała na wymianie obudowy na metalowe o średnicy 2000mm wraz z wyposażeniem. 4. Odstojniki wód popłucznych betonowe -3szt. o śr 2000mm- zmiana polega na demontażu istniejących instalacji kanalizacyjnych i zbiorników na wody popłuczne. 5. Przebudowa zjazdu z drogi publicznej- nowa brama cofnięta w stosunku do istniejącej. Obiekty nowoprojektowane 1. Zbiornik na ścieki z chlorowni-1szt. 4m3 2. Zbiornik na ścieki sanitarne-1szt. 4m3 3. Zbiornik wody czystej szt 2 po 75m3 każdy 4. Pompownia wód popłucznych -1szt. śr. 1400mm 5. Studnia rewizyjna kanalizacyjna o śr 1000mm 6. Ogrodzenie SUW systemowe z elementów stalowych -siatki zgrzewane ocynkowane ( gr 4mm) na słupkach stalowych wraz z bramą 7. Drogi wewnętrzne utwardzone kostką betonową o gr 8 cm -331m2 8. Utwardzenie terenu płytami ażurowymi -192m2 9. Sieci i instalacje towarzyszące Obiekty do likwidacji 1. sieci i instalacje towarzyszące 2. istniejące ogrodzenie 3. część budynku SUW wraz z urządzeniami Demontaże i wywiezienie złomu Wykonawca zezłomuje urządzenia w Stacji Uzdatniania Wody na własny koszt . Technologia Woda pobierana z dwóch istniejących studni z istniejącymi pompami TWI 06.50-B o wydajności 10 m3/h każda i tłoczona będzie naprzemiennie na projektowany blok uzdatniania składającego się z układu napowietrzającego i 4 kpl. filtrów o śr DN 1400mm, następnie retencjonowana w dwu projektowanych zbiornikach wody czystej o pojemności V = 75 m3 każdy, następnie podawana do sieci za pomocą projektowanego zestawu hydroforowego składającego się z zespołu 4 szt. pomp wirowych o mocy 5,5 kW każda. Wydajność SUW : Q = 45,0 m3/h Równolegle zestaw filtracyjny regenerowany będzie za pomocą płukania powietrzem i płukania wodą uzdatnioną, a wody popłuczne będą odprowadzane do 3 odstojników i dalej do pompowni wód popłucznych, skąd woda kierowana jest do rowu odwadniającego poprzez studnię rewizyjną. Płukanie filtrów odbywać się będzie w układzie automatycznym. Dezynfekcja wody realizowana będzie okresowo za pomocą chloratora włączanego ręcznie. Przewiduje się montaż następujących układów: - napowietrzający -filtracyjny -dmuchawy -zestaw hydroforowy z pompa popłuczną -szafa pneumatyczna -sprężarka -zestaw chloratora -zbiornik przelewowy ( skrzynka pomiarowa) wraz z rozdzielniami elektryczno-sterowniczymi - wymiana orurowania stacji na rury i kształtki ze stali kwasoodpornej. - w branży elektrycznej wymiana głównej rozdzielni elektrycznej wraz z całą instalacją, montaż rozdzielnicy technologicznej wraz instalacją, montaż szafy zasilająco-sterujacej zestawu hydroforowego wraz z instalacją, rozdzielnica budynku agregatorowi wraz z instalacją: - Instalacja ogrzewania elektrycznego. -Instalacja wentylacji mechanicznej - montaż agregatu prądotwórczego 160 kVA. - studnie głębinowe wyposażyć w przepływomierze do wody surowej - zestaw wodomierzowy wody uzdatnionej -przepływomierz do wody płucznej - automatyka urządzeń w zestawie z urządzeniami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Nr konta PEKAO S.A. I/O RZGÓW 79 124034351111000030275799 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności powyżej 40 m3/h każda. - działających w pełnej automatyce z monitoringiem pracy urządzeń technologicznych i o wartości zadania brutto na poziomie minimum 1 500 000 zł każda. Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności: 1) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 3) konstrukcyjno- budowlanych Ocena tego warunku - na podstawie wykazu osób, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł. którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie 1 500000,00 zł. Ocena tych warunków: na podstawie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na postawie załączonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    minimum 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności powyżej 40 m3/h każda. - działających w pełnej automatyce z monitoringiem pracy urządzeń technologicznych i o wartości zadania brutto na poziomie minimum 1 500 000 zł każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zal. 1 - oferta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - termin wykonania - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: 1.1.1 Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 1.1.2 Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia 1.1.3 Konieczności wykonania przez zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, 1.2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub robot przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy lub robot. 1.3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robot , jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robot zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robot - nowy kierownik budowy lub robot musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób. 1.4. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robot wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 1.5. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zmiany finansowania zadania inwestycyjnego. 1.6. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Zamawiający może dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22 95-030 Rzgów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki

projekt 7z, 10.37 MB
przedmiary 7z, 730 kB
SIWZ doc, 316 kB
STWiORB pdf, 812 kB

Powiadom znajomego