W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Sprzedaż używanych środków trwałych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Urząd Miejski w Rzgowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert /1. na adres Rzgów , Pl. 500-lecia 22 , 95-030 Rzgów , /2. bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pok. 21 /3. jako Scan na adres e-mail: sekretariat@rzgow.pl

Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego

 Burmistrz Rzgowa ogłasza sprzedaż używanych środków  trwałych ( załącznik nr.1)  -

1. Nazwa i siedziba sprzedawcy

Gmina Rzgów

 Pl.500-lecia 22 , 95-030 Rzgów , NIP 728 260 60 12, REGON 472057827

2. Składniki majątku trwałego wymienione w załączniku nr1. Można oglądać w każdy dzień roboczy w godzinach 8 00 – 14 00 na placu przy ul. Literackiej 2c w Rzgowie oraz na placu przy starym wysypisku odpadów przy ul. Ogrodowej 115 w Rzgowie.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 13.12.2021 do godziny 14 00 w zamkniętych kopertach

1. na adres Rzgów , Pl. 500-lecia 22 , 95-030 Rzgów ,

2. bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pok. 21

3. jako Scan na adres e-mail: sekretariat@rzgow.pl

oferta powinna zawierać :

- szczegółowe określenie oferenta : imię i nazwisko, dokładny adres, PESEL I NIP, a w przypadku przedsiębiorcy: nazwę firmy , adres siedziby, NIP

- oferowaną cenę brutto w PLN. Cena powinna być określona przez dokładne podanie kwoty.

- oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2021 r. o godzinie 14 15 w pokoju nr 11 

Ogłaszającemu przysługuje prawo unieważnienia konkursu w całości lub jego części bez podania przyczyny .

Termin związania ofertą 14 dni od otwarcia ofert. 

 
Dodatkowe informacje będą udzielane pod nr 42 214 12 33


Osoba do kontaktu Adam Stawiany

Załącznik nr 1 (Środki trwałe na placu przy ul. Literackiej 2C


Załączniki

Powiadom znajomego