W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Oświetlenie ulicy Klonowej

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
Zamówienie na Oświetlenie ulicy Klonowej w Starowej Górze (ledowe)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Rzgów
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Zestawienie złożonych ofert dostępne w załączniku.

Gmina Rzgów poszukuje wykonawcy instalacji elektrycznej oraz oświetlenia ledowego ulicy Klonowej w Starowej Górze. Inwestycja ta jest zapisana w budżecie gminy pt. „Oświetlenie ulicy Klonowej w Starowej Górze” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie linii oświetleniowej wraz z obsługą geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i powykonawczej. Wykonawca dokona wszystkich niezbędnych czynności wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy i uruchomienia oświetlenia. Przedmiotem odbioru upoważniającym Wykonawcę do wystawienia faktury będzie;
Zakończenie prac budowlanych wraz z uporządkowaniem terenu. Przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia prac w PINB w Łodzi. Doprowadzenie do odbioru oświetlenia z udziałem ŁZE. Przedmiotem odbioru końcowego będzie działająca linia oświetleniowa.
Oferty należy składać do dnia 30 kwietnia 2020 roku do godziny 9.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie, 95- 030 Rzgów Plac 500- lecia 22. Oferty można również kierować drogą elektroniczną na adres: sekretariat@rzgow.pl . Oferta złożona elektronicznie powinna zawierać wszystkie elementy oferty złożonej w formie tradycyjnej w formie załączników PDF. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 9.30, w pokoju nr 4 (referat inwestycji). Ewentualne pytania należy kierować do referatu inwestycji na adres; inwestycje@rzgow.pl  lub pskiba@rzgow.pl
Oczekiwany termin realizacji zamówienia 31.08.2020
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryterium oceny i wyboru ofert są:
cena brutto - 60 pkt
okres gwarancji na oprawę oświetleniową wraz ze źródłem światła- 20 pkt
skuteczność świetlna oprawy oświetleniowej – 20 pkt

Sposób dokonywania oceny w kryterium „ceny”, na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym będzie wykonany wg. następującego wzoru:
                C = (Cmin : Co) x 60% x 100 pkt
gdzie:
                Cmin - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
Sposób punktowania w kryterium „okres gwarancji”, na podstawie gwarancji podanej w formularzu ofertowym będzie wykonany następująco:
Do 6 lat – 0 pkt.
7 lat – 5 pkt.
8 lat – 10 pkt.
9 lat – 15 pkt.
10 lat – 20 pkt.

Punkty w kryterium „skuteczność świetlna oprawy oświetleniowej” zostaną przyznane zgodnie z formułą:
Do 110 lm/W – 0 pkt.
111 – 120 lm/W – 7 pkt.
121 - 125 lm/W – 15 pkt.
126 i więcej lm/W – 20 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1)       specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót do w/w projektów,
2)       zasadami sztuki budowlanej
3)       dokumentacją projektową
Przedmiar traktowany jest pomocniczo. Jeżeli w dokumentacji znalazły się nazwy własne lub producenci Zamawiający informuje, że oferent może przyjąć inne materiały, jednak ich parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazany prze projektanta. Do oferty należy dołączyć:

1. kartę informacyjna lampy i słupa.
Minimum dwa poświadczenia należytego wykonania prac związanych z budową oświetlenia ulicznego o wartości minimum 60 000 zł brutto każda podpisanego przez zarządcę drogi publicznej. Brak poświadczeń skutkować będzie nieważnością oferty

Załączniki

Rodo docx, 15 kB
Wzór oferty docx, 30 kB
PT 2 ZIP zip, 13.31 MB
wzór umowy docx, 33 kB
PT + przedmiar zip, 12.78 MB
PT ZIP zip, 22.69 MB

Powiadom znajomego