W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Zamówienie do 14 000 EURO

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
Zamówienie na Gmina Rzgów poszukuje osób, które w 2012 roku będą pełniły funkcję koordynatora robót drogowych realizowanych w ramach budżetu inwestycyjnego na rok 2012.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający UM Rzgów
Tryb zamówienia konkurs
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
przetarg zakończony

Zamówienie  do 14 000 EURO

Gmina Rzgów poszukuje osób, które w 2012 roku będą pełniły funkcję koordynatora robót drogowych realizowanych w ramach budżetu inwestycyjnego na rok 2012.

Wymagania:

1.       Osoby składające ofertę zobowiążą się do podpisania umowy o dzieło na  czas trwania inwestycji.

2.       Składający ofertę musi posiadać uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w zakresie wykonywania robót drogowych.

3.       Składający ofertę powinien posiadać doświadczenie w projektowaniu dróg, wykonywaniu kosztorysów, przedmiarów  oraz w nadzorowaniu realizacji.

4.       Składający ofertę zobowiązuje się w okresie trwania inwestycji drogowych( włącznie z okresem przygotowania inwestycji) do co najmniej wykonywania swoich obowiązków przez dwa dni w tygodniu po minimum 6 godzin dziennie. W przypadkach niezbędnych oferent powinien na każdorazowe wezwanie stawić się o ile jego wizyta będzie niezbędna.

5.       W zakres obowiązków oferenta wejdzie: Weryfikacja dokumentacji projektowej przed ogłoszeniem przetargu włącznie z weryfikacją dokumentacji kosztorysowej, wykonywanie kosztorysów wycinkowych jeżeli przetarg nie obejmie całego zadania, wykonywanie przedmiarów i przygotowywanie specyfikacji technicznych i dokumentacji dla robót remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę. Kontrolowanie prowadzonych realizacji drogowych i ich nadzorowanie, uczestniczenie w odbiorach końcowych.

6.       Oferent będzie zobowiązany do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie trwania gwarancji w okresie 3 lat od zakończenia prac budowlanych.

7.       Oferent złoży ofertę na kwotę całościową . Płatności będą dokonywane miesięcznie przez cały czas realizacji zadania.

Z  zakresem inwestycji planowanych do realizacji Oferent może zapoznać się w Referacie Inwestycji Urzędu Miejskiego w Rzgowie. 95-030 Rzgów Plac 500- Lecia 22 pok. Nr 4. Pytania można zgłaszać pisemnie lub faxem na nr 42 214 12 07 . Dopuszcza się również kontakt  mailowy na adres inwestycje@rzgow.pl  .  Sprawę prowadzi Referat Inwestycji . Osobą udzielającą informacji jest pan Zbigniew Snelewski.  Oferty w formie pisemnej należy składać do 28 lutego 2012roku w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie lub Referacie Inwestycji  Urzędu Miejskiego w Rzgowie. Oferta powinna zawierać minimum wartość umowy oferenta oraz informację na temat posiadanych uprawnień i doświadczenia. Zamawiający dopuszcza również możliwość  udzielenia zlecenia po przeprowadzeniu rozmowy wyjaśniającej o ile złożona oferta nie będzie kompletna. 

 

Powiadom znajomego