W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Bankowa obsługa budżetu Gminy Rzgów oraz jej jednostek organizacyjnych

Wersja strony w formacie XML
UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Szczegóły
Zamówienie na WARUNKI ZAMÓWIENIA na „Bankową obsługę budżetu Gminy Rzgów oraz jej jednostek organizacyjnych"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający UM Rzgów
Tryb zamówienia konkurs
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
przetarg zakończony

I.                  Zamawiający


1.      Nazwa: Gmina Rzgów 

2.      Adres: 95-030 Rzgów, Plac 500- Lecia 22

Tel. (42) 214-12-10          Faks. (42) 214-12-07

Poczta elektroniczna: sekretariat@rzgow.pl


II.               Tryb zamówienia

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późn. zm.) nie stosuje się ustawy ze względu na wartości zamówienia nie przekraczające kwoty 14 tys. euro.


III.           Przedmiot zamówienia

    

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Rzgów i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych:


1.      Urząd Miejski w Rzgowie,

2.      Miejski  Ośrodek Pomocy Społecznej,

3.      Gminny Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzgowie,

4.      Szkoła Podstawowa im. J. Długosza  w Rzgowie,

5.      Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi  w Kalinie,

6.      Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Guzewie,

7.      Przedszkole Publiczne w Rzgowie,

8.      Gimnazjum  im. Kazimierza Jagiellończyka w Rzgowie,

9.      Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rzgowie,

10.  Gminna Biblioteka Publiczna w Rzgowie,

11.  Gminny Ośrodek Kultury w Rzgowie,

12.  Gminna Przychodnia Zdrowia w Rzgowie.

Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje:

 

1.      Bieżącą obsługę bankową:

a.       otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego Gminy Rzgów oraz rachunków pomocniczych,

b.      otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Rzgów, 

c.       realizacji poleceń przelewu wewnętrznych i zewnętrznych (krajowych i zagranicznych),

d.      przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych,

e.       sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej,

f.       zapewnienie bezpiecznego transportu gotówki do i z punktu kasowego Urzędu Miejskiego w Rzgowie przy Placu 500-Lecia 22; 95-030 Rzgów. Odbiór i dostawa gotówki będzie miała miejsce w godzinach 7.00 do 15.00 w dniach: poniedziałek, środa-piątek oraz w godzinach 9.00 do 17.00 we wtorki.


2. Pozostałe usługi bankowe:

a.       wydawanie blankietów czeków gotówkowych,

b.      wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,

c.       przechowywanie depozytów (za wyjątkiem lokat),

d.      możliwość otwierania w trakcie umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy i jej jednostek organizacyjnych (w tym nowo utworzonych jednostek organizacyjnych gminy),

e.       zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej Gminy i jej jednostek organizacyjnych,

f.       zapewnienie płatności masowych do obsługi wpłat z tytułu ustawy śmieciowej.


IV.           Termin realizacji zamówienia.

 

Obsługa bankowa budżetu Gminy Rzgów i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy.


V.               Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób przygotowania oferty.

 

Banki zaproszone do składania ofert muszą być uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z poźn. zm.) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani spełnić poniższe warunki:

        1.  złożyć oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami  podatkowymi w urzędzie skarbowym oraz innych organach podatkowych, a także o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenia społeczne,

        2. złożyć dokument potwierdzający rejestrację banku,

        3. złożyć dokument potwierdzający pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania banku.


Dokumenty należy składać w formie oryginału bądź,  poświadczonej  za zgodność z oryginałem, kserokopii.


        4. przedłożyć wzór umowy, która powinna zawierać elementy oferty, na podstawie której dochodzi do wyboru wykonawcy. Pozostałe elementy umowy winny być sporządzone w trybie art. 52 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm.)


Każdy Bank może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli bank złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.


Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do dnia otwarcia ofert.


Koperta z ofertą powinna posiadać dodatkowe oznaczenie: „WYBÓR BANKU NA OBSŁUGĘ BANKOWĄ BUDŻETU GMINY RZGÓW".



VI.           Kryteria oceny i sposobu wyboru oferty.

 

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował ogólną ceną stanowiącą roczny koszt obsługi bankowej, przy następujących planowanych ilościach w poszczególnych kategoriach usług:

 

                               I.            W zakresie bieżącej obsługi bankowej:


1.      otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej   - maksymalnie 55

2.      realizacji poleceń przelewu wewnętrznych i zewnętrznych  - maksymalnie 1.550 szt. miesięcznie.

3.      przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych -maksymalnie 150 miesięcznie

4.      transport gotówki do i z punktu kasowego Urzędu Miejskiego w Rzgowie przy Placu 500-Lecia 22; 95-030 Rzgów codziennie, w szczególnie uzasadnionych przypadkach kilka razy dziennie.  


                            II.            w zakresie pozostałej usługi bankowej:

 

1.      wydawanie blankietów czeków gotówkowych - maksymalnie 590 rocznie

2.      wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń - maksymalnie 30 rocznie

3.      przechowywanie depozytów (za wyjątkiem lokat) - maksymalnie 20 rocznie.

4.      Udzielanie telefonicznie informacji o wysokości salda na rachunku bankowym- maksymalnie  200 rocznie.



VII.        Warunki dotyczące umowy.

 

1.      Wybrany wykonawca jest zobowiązany zawrzeć umowy o realizację zamówienia z poszczególnymi jednostkami.

2.      Roczny koszt obsługi bankowej w czasie obowiązywania umowy nie może  przekroczyć kwoty wymienionej w wybranej ofercie.

3.      W przypadku wdrożenia systemu bankowości elektronicznej, bank dokona   bezpłatnej jego  instalacji w siedzibie Urzędu Miejskiego w Rzgowie oraz w każdej jej jednostce organizacyjnej. Bank zapewni również bezpłatne szkolenia wskazanych pracowników oraz bezpłatne prowadzenie operacji bankowych przeprowadzanych drogą elektroniczną.


VIII.    Miejsce i termin składania ofert.

 

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie, I piętro; pokój nr 21, do dnia 07 października 2013 roku do godziny 10 00.

W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty.

Wszystkie oferty otrzymane po terminie zostaną zwrócone bez ich otwarcia.

Załączniki

Powiadom znajomego