Opis przedmiotu zamówienia

 

„Napraw cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie Gminy Rzgów”

 

Zamawiający:

Gmina Rzgów, Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, NIP: 728-260-60-12

 

Zakres prac obejmuje:

- nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów

-odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia

- wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu

- posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową- rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń

-- Wbudowanie taśmy termo kurczliwej

- mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej

- uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania

- Szacunkowa ilość planowanych napraw – 500 m2

- Miejsca napraw zostaną wyznaczone przez Zamawiającego 

 

Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.11.2022 r.

 

Kryterium oceny i wyboru ofert jest cena brutto.

Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: astawiany@rzgow.pl, osobiście lub telefonicznie pod numerem 42 214 12 33. 

Osoby do kontaktu – Adam Stawiany

 

Oferty należy składać do dnia 18.10.2022 r. do godziny 10:00  w następujący sposób:

·         pocztą na adres Urząd Miejski w Rzgowie, Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów (liczy się data wpływy do Urzędu Miejskiego w Rzgowie)

·         osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Rzgowie 

·         na adres e-mail: sekretariat@rzgow.pl

 

z dopiskiem „Napraw cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie Gminy Rzgów”

 



Załączniki:

Projekt umowy
Formulerz oferty