W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Koordynator w Urzędzie Miejskim

Koordynator do spraw dostępności:

Miron Ossowski
adres do korespondencji: Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów
e-mail: mossowski@rzgow.pl
tel. 42 214 12 10


Zespół do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Rzgowie: 

Dorota Szafrańska - w zakresie informacyjno-komunikacyjnym 
e-mail: dszafranska@rzgow.pl
tel. 42 214 12 10

Małgorzata Trzuskowska - w zakresie architektonicznym                      
e-mail: mtrzuskowska@rzgow.pl
tel. 42 214 12 10

Paweł Gajda – w zakresie cyfrowym                     
e-mail: pgajda@rzgow.pl
tel. 42 214 12 10

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności i Zespołu do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Rzgowie;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Rzgowie, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Rzgowie i współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Powiadom znajomego