W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z potwierdzaniem przez Burmistrza Rzgowa oświadczeń świadków

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

 
1.       Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Rzgowa z siedzibą: Urząd Miejski w Rzgowie,  Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, tel. +48 42 214 12 10, email: sekretariat@rzgow.pl.

2.       Z inspektorem ochrony danych możecie Państwo skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: odo@rzgow.pl.

3.       Pani/Pana dane osobowe, zawarte w pisemnym oświadczeniu, potwierdzającym bezpośredni udział w działaniach ratowniczych Wnioskodawcy tj. osoby ubiegającej się o uzyskania świadczenia ratowniczego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych (Dz. U. 2021, poz. 2490) oraz zawarte we wniosku Wnioskodawcy są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO – „przetwarzania jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze ”, zgodnie z art. 50 ust. 6 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych (Dz. U. 2021, poz. 2490). Pani /Pana dane osobowe są przetwarzane w celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia, potwierdzającego bezpośredni udział w działaniach ratowniczych Wnioskodawcy. 

4.       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora do czasu zweryfikowania  oświadczenia, potwierdzającego bezpośredni udział w działaniach ratowniczych Wnioskodawcy.

5.       Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6.       W granicach określonych przepisami RODO posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, wniesienia sprzeciwu, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

7.       Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO. 

8.       Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).

9.       Źródłem pochodzenia Pani/Pana danych jest Wnioskodawca - osoba ubiegająca się o uzyskania świadczenia ratowniczego.

10.   Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane/przekazane, podmiotom uprawnionym do uzyskania danych, jeżeli jest to niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz jest to niezbędne do wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego tj. Policja, Sąd, Prokuratura, Urząd Skarbowy oraz  firmy i instytucje państwowe itp.

11.   Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na zlecenie Administratora przez odbiorców danych, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia danych osobowych m.in.: podmioty świadczące obsługę prawną, podmioty wspomagające obsługę informatyczną, firmy audytowe.

 

Powiadom znajomego