W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Przebudowa ulic Granicznej i Topolowej w Starowej Górze- zmiana terminu na 19.08.2015r godz. 09:00

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Rzgów: Przebudowa ulic Granicznej i Topolowej w Starowej Górze
Numer ogłoszenia: 177282 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.




Ogłoszenie dotyczy:

















V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, faks 42 2141207.




    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA




II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Granicznej i Topolowej w Starowej Górze.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic Granicznej i Topolowej w miejscowości Starowa Góra. Projektowana inwestycja obejmuje: 1. Budowę ciągów jezdnych o nawierzchni bitumicznej na części długości ulic Granicznej i Topolowej - 2 686 m2 2. Budowę krawężników drogowych po obydwu stronach ciągów jezdnych w ulicach Graniczna i Topolowa - 2 355 m 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej wzdłuż przebudowywanych ulic z urządzeniami ujmującymi i odprowadzającymi ścieki deszczowe do odbiorników: kanał z rur PVC śr. 400 mm - 1 208 m kanał z rur PVC śr. 160 mm - 292 m kanał z rur PVC śr. 300 mm - 114 m studzienki kanalizacyjne PE 315-425 mm -24 szt. 4. Instalację urządzeń ograniczających ilość zanieczyszczeń mineralnych i ropopochodnych w ściekach deszczowych przed ich przekazaniem do odbiorników - 2 szt. 5. Budowę jednostronnych chodników dla pieszych wzdłuż ulic Granicznej i Topolowej z przebudową zjazdów do posesji - 1 462 m2 6. Zabezpieczenie istniejących elementów istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną inwestycją. 7. Roboty rozbiórkowe ogrodzeń wzdłuż ul. Granicznej: Demontaż: ogrodzenia - 146m, Demontaż bram -3 szt, Rozbiórka cokołu z gruzobetonu - 79m, Rozbiórka wjazdów z kostki betonowej - 53 m2 Uwagi końcowe 1. Integralną cześć opracowania stanowi przedmiar i projekt budowlany. 2. Roboty dodatkowe niewynikające ani z przedmiaru, ani z dokumentacji zostaną zlecone oddzielna umową. 3. Należy wycenić koszty opracowania dokumentacji powykonawczej budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. 4. Należy wykonać projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy 5. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy 6. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy. 7. Wykonawca wytyczy pas drogowy zgodnie z projektem budowlanym i mapami podziałowymi będącymi załącznikiem do dokumentacji.




II.1.5)









  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających



    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających








II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WADIUM




Informacja na temat wadium: nie dotyczy




III.2) ZALICZKI




III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW










    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
















    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie i przebudowie dróg publicznych, asfaltobetonowych o wartości powyżej 500 000,00 zł brutto każda oraz 1 robotę budowlaną polegająca na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości powyżej 200 000,00 zł Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
















    • III.3.3) Potencjał techniczny




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
















    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności: 1. drogowej 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Ocena tego warunku - na podstawie wykazu osób, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
















    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych














III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:








    • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie i przebudowie dróg publicznych, asfaltobetonowych o wartości powyżej 500 000,00 zł brutto każda oraz 1 robotę budowlaną polegająca na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości powyżej 200 000,00 zł;







    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;







    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;







III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:








    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;







    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;







III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych




Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:




III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:








    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;







III.6) INNE DOKUMENTY




Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)




1 Oferta




SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.




IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT




IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:








    • 1 - Cena - 90.00







    • 2 - okres gwarancji - 10.00







IV.2.2)












  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:



IV.3) ZMIANA UMOWY




przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:




Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian




Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: 1.1 Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 1.2 Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia 1.3 Konieczności wykonania przez zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, 2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub robot przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy lub robot. 3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robot , jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robot zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robot - nowy kierownik budowy lub robot musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób. 4. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robot wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zmiany finansowania zadania inwestycyjnego. 6. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Zamawiający może dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.




IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE




IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów.




IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21.




IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie






Numer ogłoszenia: 185264 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 177282 - 2015 data 15.07.2015 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Rzgów, Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, fax. 42 2141207. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 4.4.4.W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21..W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21..  




Do ogłoszenia dołaczono skorygowany SIWZ oraz wzór umowy. Pozostałe załaczniki nie ulegają zmianie.

Załączniki

SIWZ i umowa doc, 304 kB
SSTWiORB docx, 84 kB
wspołrzędne docx, 17 kB
projekt 7z, 23.33 MB
wniosek ZRID docx, 14 kB

Powiadom znajomego