W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Modernizacja budynku apteczno – rehabilitacyjnego przy ul. Ogrodowej w Rzgowie.

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Rzgów: Modernizacja budynku apteczno - rehabilitacyjnego przy ul. Ogrodowej w Rzgowie.
Numer ogłoszenia: 166036 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.




Ogłoszenie dotyczy:



















V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, faks 42 2141207.







    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl






I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA




II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku apteczno - rehabilitacyjnego przy ul. Ogrodowej w Rzgowie..




II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.




II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest wykonanie docieplenia elewacji, wymiany okien i krycia dachu papą termozgrzewalną budynku apteczno - rehabilitacyjnego. Budynek rehabilitacji W zakres robót do wykonania wchodzi: - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - balkony - 1,02 m3 - wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnicznych z rury PCCV Dn 160- 6 szt. - uzupełnienie tynków i wykonanie izolacji - 6,48 m2 - zasypanie piaskiem studzienek okien piwnicznych - 5,83 m3 - wymiana okien na okna PCV - 22,52 m2 - rozbiórka istniejących obróbek blacharskich- 34,67 m2 - wykonanie nowych obróbek blacharskich - 43,09 m2 - wykucie z muru krat - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - czyszczenie mechaniczne i zmycie - 279,11 m2 - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 12 m - 271,70 m2 - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa sylikatowa - ca 300 m2 - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych - 2,76 m3 - rozebranie i ponowne ułożenie kostki brukowej - 3,08 m2 - rozebranie istniejącej opaski i ułożenie kostki brukowej na podbudowie - 34,23 m2 - rozebranie rynien i rur spustowych - 49 mb - rynny dachowe z PCV półokrągłe, śr. 125 mm - 25,30 m - rury spustowe z PCV okrągłe o śr. 90 mm - 23,70 m - obróbki blacharskie - pas nadrynnowy - 6,32 m2 - montaż 3 szt. czyszczaków do rur deszczowych - odbicie tynków na kominach i wykonanie nowych silikatowych - 8,57 m2 - obróbki blacharskie kominów - 4,56 m2 - wykonanie nad istniejącymi kominami zabezpieczeń z siatki przeciw ptakom - 2,61 m2 - krycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa podkładowa i wierzchniego krycia - 146,40 m2 b) Budynek apteki - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - schody, wejście - 2,11 m3 - zerwanie okładziny z masy lastrykowej - 3,75 m2 - posadzka z płyt granitowych promieniowanych - 3,75 m2 - obudowa istniejących słupów wsporczych z 2x C120, ocynkowanych i malowanych proszkowo - 8,25 m - wykonanie schodów z kostki brukowej oraz elementów z palisady - 2,76 m3 - rozebranie obróbek blacharskich - 11,83 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 16,90 m2 - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - czyszczenie mechaniczne i zmycie - 124,78 m2 - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 12 m - 124,78 m2 - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa sylikatowa - ca 133,00 m2 - rozebranie i ponowne ułożenie kostki brukowej - 4,16 m2 - docieplenie ścian piwnic- styrodur gr. 8 cm z tynkiem mozaikowym - 21,67 m2 - rozbiórka istniejącej opaski betonowej- 13,50 m2 - wykonanie nowej opaski z kostki betonowej, szarej gr. 6 cm - 21,30 m2 - wykonanie obrzeża 30x8 - 32,40 m - rozebranie rynien i rur spustowych - 26,45 mb - rynny dachowe z PCV półokrągłe, śr. 125 mm - 18,05 m - rury spustowe z PCV okragłe o śr. 90 mm - 8,4 m - montaż 2 szt. czyszczaków do rur deszczowych - obróbki blacharskie - pas nadrynnowy, wydra - 7,05 m2 - krycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa podkładowa i wierzchniego krycia - 110,63 m2 Uwagi końcowe Ofertę należy wycenić wg. przedmiaru. Kolor elewacji należy dobrać do koloru budynku GPZ , znajdującego się obok..




II.1.5)











  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających






    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających







II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-9, 45.44.30.00-4, 45.26.21.00-2, 45.26.12.14-7, 45.26.13.00-7, 45.10.00.00-8.




II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.




II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.








II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WADIUM




Informacja na temat wadium: nie dotyczy




III.2) ZALICZKI




III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW









    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
















    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na wykonywaniu robót elewacyjnych (malowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków) o wartości powyżej 150 000,00 zł brutto każda. Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
















    • III.3.3) Potencjał techniczny




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
















    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
















    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa




      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku









        • Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych













III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:







    • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na wykonywaniu robót elewacyjnych (malowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków) o wartości powyżej 150 000,00 zł brutto każda.;






III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:







    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;







    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;






III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych




Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:




III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:







    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;






III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej







    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;






SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.




IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT




IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:







    • 1 - Cena - 90







    • 2 - okres gwarancji - 10






IV.2.2)











  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:



IV.3) ZMIANA UMOWY




przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:




Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian




Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: 1 Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2 Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia 3. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robot wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 4. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Zamawiający może dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.




IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE




IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów.




IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21.




IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

SIWZ doc, 294 kB
SIWZ doc, 294 kB
ST apteka doc, 416 kB
ST apteka doc, 416 kB

Powiadom znajomego