W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie

Plac 500-lecia 22
95-030 Rzgów

Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07
E-mail: sekretariat@rzgow.pl
ePUAP: /UMRzgow/SkrytkaESP

Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827

Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

odwodnienie budynku świetlicy w Starowej Górze

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Działając na podstawie Zarządzenia nr 45/2014 Burmistrza Rzgowa z dnia 18 kwietnia 2014 r w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Rzgowie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000 Euro Urząd Miejski w Rzgowie zaprasza do złożenia oferty na :

 „W.P.F.: Wykonanie projektu i odwodnienie budynku świetlicy w Starowej Górze”

  1. Zamawiający: Gmina Rzgów, Plac 500 lecia 22, 95-030 Rzgów, NIP7282606012

Gmina Rzgów poszukuje wykonawcy prac budowlanych w obiekcie świetlicy w Starowej Górze. Zakres prac obejmuje wykonanie prac  instalacji  odwodnienia swietlicy wraz  przepompownią i przyłaczem energetycznym. Oferty należy składać na zakres prac opisanych w przedmiarze i dołaczonej dokumentacji. Rozliczenie prac będzie wykonywane kosztorysem powykonawczym wg cen z kosztorysu ofertowego, który powwinien byc załaczony do oferty. Wykonawca powinien złozyc ofertę do dnia 26 czerwca 2017 roku do godziny 09.00 w sekretariacie Urzedu Miejskiego      w Rzgowie. 95- 030 Rzgów Plac 500- Lecia 22. Ewentualne pytania należy kierować na adres; inwestycje@rzgow.pl . Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami do wykonania w/w prac. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 czerwca o godzinie 09.15 w pokoju nr 4
 Oczekiwane zakończenie prac 30-09.2017 , Prace można rozpocząc w miesiącu lipcu. Oferty będą oceniane wg nastepujacego wzoru proporcjonalne:
1, Cena 80%
2. Gwarancja 20%

Załączniki

Zal1 pdf, 1.6 MB
Zal 5 tif, 12.46 MB
Zal6 tif, 10.84 MB
Zal7 pdf, 1.8 MB
oferta docx, 14 kB
Umowa docx, 25 kB

Powiadom znajomego

PrevNext