Zaproszenie do składania ofert na dostawy soli drogowej dla Gminy Rzgów
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy soli drogowej dla Gminy Rzgów w roku
2017/2018. W zakres zamówienia wchodzi: dostaw soli drogowej w ilości 200 Mg do zwalczania gołoledzi na drodze
o granulacie 0,16- 4.0 mm., gat. „DR” niezbrylająca , odpowiadająca warunkom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02:1998,
spełniająca następujące wymagania
- zawartość chlorku sodu NaCl
- co najmniej 90%- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie
-8,0% maksymalnie,- zawartość żelazocyjanku potasowego minimum - 20-mg/kg
do zimowego utrzymania dróg z transportem do siedziby Zamawiającego, do zimowego utrzymania dróg, w ilości 200 Mg z transportem do
miejsc składowania położonych w miejscowości Rzgów, ul. Literacka 2C, wraz z uwzględnieniem w cenie kosztów transportu, załadunku i
wyładunku.
Tryb udzielenia zamówienia:
zapytanie ofertowe –nieobowiązkowe (poniżej progów Prawa Zamówień Publicznych)
Kod CPV: 14.41.00.00–8: sól kamienna.
Terminy realizacji zamówienia:
do 30.09.2017r.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) jest dostępna w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Rzgowie Pl.500-lecia 22 pok. nr.11 od 7:00 do 15:00. SIWZ zamieszczono również w internecie, na stronie BIP Urzędu Miejskiego : www.bip.rzgow.pl w zakładce : „zapytanie ofertowe do 30 tys. euro”
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, nie ma możliwości składania
oferty wariantowej. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna, nie będzie ustanowiony
dynamiczny system zakupów. Zamawiający nie będzie przeprowadzał dialogu konkurencyjnego.
4. Nie przewiduje się konieczności wpłaty wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
5. Oferty z napisem „Oferta – dostawy soli drogowej w roku 2017/2018 ” należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie Pl.500-lecia 22 , pok.21 do 09.08.2017r do godziny 15:00
6. Kryterium wyboru ofert jest cena : (100%) - według minimalizacji.
Termin związania ofertą : 30 dni.
7. Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest p. Adam Stawiany ,
p.o. Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej nr tel. 42 214 12 33. Dopuszczalne jest przekazywanie informacji pisemnie , drogą listowną i faksem.
UWAGA!!!
WYNIKI POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZNIKU PONIŻEJ