Zakup i dostawa sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych
Zapytanie ofertowe
na zakup i dostawę sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych
1 Zamawiający :
Gmina Rzgów
Pl. 500 – lecia 22
95-030 Rzgów
tel 42 214 12 10
fax 42 214 12 07
e-meil: sekretariat@rzgow.pl
2. Postępowania ogólna
2.1 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2014 Prawo Zamówień publicznych ( t.j. Dz. U z dnia 2015 r. poz. 2164 ze zm) wartość zamówienie nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro ( art. 4 pkt. 8 ustawy )
2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert , Zamawiający przedłuży termin składania ofert . Dokona zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom
2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie niniejszego postępowania bez wyboru oferty
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawę sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.2.1. Gatunek sadzonek drzew
L.p. |
Gatunek sadzonek drzew |
Wymiary |
ilość |
1. |
Żywotnik zachodni |
Min 120 cm wysokości |
51 szt |
2. |
Swierk pospolity |
Min 120 cm |
2 szt |
3. |
Klon zwyczajny |
Min 12 cm obwodu na wysokości 130 cm |
113 szt |
4. |
Klon zwyczajny |
Min 8 cm obwodu na wysokości 130 cm |
28 szt |
5. |
Jarząb pospolity |
Min 12 cm obwodu na wysokości 130 cm |
5 szt |
3.2.2. Wiek powyżej 5 lat, ukorzenione w doniczkach lub balocie
3.2.3. Miejsce dostawy : Rzgów ul. Literacka 2C
3.3. Termin realizacji zamówienie 7 dni od momentu złożenia zamówienia ( nie później niż do 15 Kwietnia 2018 )
3.4. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej: e-mail: sekretariat@rzgow.pl, poczta tradycyjna na adres Gmina Rzgów Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów w zamkniętej kopercie opisanej Oferta na zakup i dostawę sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych
do dnia 03.04.2018 do godziny 14 00
3.5 Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania .
Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową , posiadać datę sporządzenia , zawierać adres lub siedzibę oferenta , numer telefonu , NIP, zawierać wartość oferty ( netto I brutto) podpisana czytelnie przez Oferenta
3.6. Warunki płatności : przelew 21 dni od dnia dostarczenia całości zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego wraz z prawidłowo wystawiona fakturą bądź rachunkiem
3.7 Wyniki niniejszego zapytania ofertowego dostępne będą na stronie internetowej : bip. rzgow.pl
3.8. Osoba upoważniona do kontaktu : Adam Stawiany astawiany@rzgow.pl
3.9. Załącznik: wzór formularza ofertowego