W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Gmina Rzgów informuje że w wyniku konkursu ofert ogłoszonego na Zarządzanie projektem „Gmina Rzgów wspiera aktywność zawodową rodziców” na lata 2019-2022 dokonano wyboru Wykonawcy obsługi: firmy OMNIBUS Krzysztof Kucz z siedzibą w Baranówku

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
Gmina Rzgów informuje
że w wyniku konkursu ofert ogłoszonego na
Zarządzanie projektem
„Gmina Rzgów wspiera aktywność zawodową rodziców” na lata 2019-2022

realizowanym w ramach Poddziałania X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat, projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2014-2020


dokonano wyboru Wykonawcy obsługi: firmy OMNIBUS Krzysztof Kucz
z siedzibą w Baranówku
za kwotę 76 998 zł. brutto.
 
Uzasadnienie wyboru

W konkursie wpłynęły dwie oferty, przy czym tylko jedna spełniła wymóg formalny, tj. wymóg wykazania się przez firmę udokumentowanym doświadczeniem w postaci co najmniej dwóch zakończonych i rozliczonych usług zarządzania projektami o charakterze edukacyjnym (np. utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, utworzenie oddziału przedszkolnego, poszerzenie oferty edukacyjnej szkoły podstawowej).

W związku z powyższym, dokonano wyboru firmy, która udokumentowała doświadczenie w realizacji i rozliczeniu 5 projektów.


Załączniki

Powiadom znajomego