W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

BURMISTRZ RZGOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Rz

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA
BURMISTRZ RZGOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Rzgowie
Nazwa jednostki: Urząd Miejski w Rzgowie, 95-030 Rzgów, Plac 500 – lecia 22

1. Wymagania niezbędne : 1) obywatelstwo polskie, 2) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
określonym stanowisku, 3) ukończony 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) niekaralność za przestępstwo umyślne,
6) nieposzlakowana opinia
7) staż pracy 5 lat,
oraz dodatkowo :
1) łącznie co najmniej dwuletni staż pracy :
a) na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1
ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2001 r. Nr 142,poz. 1593), lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) na kierowniczych stanowiskach państwowych oraz
2) wykształcenie wyższe prawno – administracyjne,

2. Wymagania dodatkowe :
a) biegła znajomość obsługi komputera, w tym w zakresie programów: Aplikacje
SWDO – System wydawania dowodów osobistych oraz B-SEL – System
ewidencji ludności,
b) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,
c) poświadczona znajomość problematyki alkoholowej i narkomanii,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno -
opiekuńczych, a w szczególności:
a) rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających
wpływ na stan cywilny osób,
b) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
c) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz
zaświadczeń,
d) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
e) przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych
oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
- 2 -
f) stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu o możności lub
niemożności zawarcia małżeństwa,
g) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego
h) wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.
i) sporządzanie testamentów,
2) sprawy związane z ochroną zdrowia dotyczące wychowania w trzeźwości
i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz narkomanii,
3) w zakresie spraw obywatelskich:
a) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
b) postępowań cywilnych i karnych, w tym :
ustanowienia kandydata na pełnomocnika w sprawach o ustalenie
ojcostwa i roszczenia alimentacyjne w sprawach o przysposobienie,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym w postępowaniu
o zwolnienie od kosztów sądowych,
- przyjmowania pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu
kuratora,
- udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii
o wystawieniu na licytację,
- przyjmowanie obwieszczeń,
d) zgromadzeń,
e) zbiórek publicznych.
4) Prowadzenie polityki prorodzinnej, w tym zapewnienie kobietom w ciąży
opieki socjalnej, medycznej i prawnej.
5) obsługa interesantów.
4.Usytuowanie stanowiska, powiązania, warunki i zakres odpowiedzialności :
1) Kierownik USC podlega bezpośrednio Burmistrzowi Rzgowa.
2) Współpracuje z Urzędem Wojewódzkim, Archiwum Państwowym w Łodzi,
z Kościołem, z sądami, policją itp. 3) Odpowiedzialność za wykonanie zadań na zasadach odpowiedzialności
pracowniczej,
4) Udzielanie ślubów odbywa się w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00


5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) ewentualnie opinie z poprzednich miejsc pracy,
7) oświadczenie o pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo
popełnione z winy umyślnej.


- 3-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu,
na adres:
Urząd Miejski w Rzgowie
95-030 Rzgów
Plac 500 -lecia 22
lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Rzgowie w terminie do dnia 25 stycznia 2008 r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.rzgow.tensoft.pl)
oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, ul. Plac 500 - lecia 22.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm. )

BURMISTRZ

JAN MIELCZAREK

Załączniki

Powiadom znajomego