W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie

Plac 500-lecia 22
95-030 Rzgów

Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07
E-mail: sekretariat@rzgow.pl
ePUAP: /UMRzgow/SkrytkaESP

Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827

Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się we wtorek 20 lutego 2024 r. o godz. 10.00 w sali obrad Rady Miejskiej w Rzgowie przy Pl. 500-lecia 22

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się we wtorek 20 lutego 2024 r. o godz. 10.00 w sali obrad Rady Miejskiej w Rzgowie przy Pl. 500-lecia 22

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Analiza skargi na działalność Burmistrza Rzgowa i wypracowanie opinii w przedmiotowej sprawie.
5. Przedstawienie i zatwierdzenie sprawozdania z działalności Komisji za 2023 r.
6. Przedstawienie i zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2024.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.

 

Powiadom znajomego