Rzgów, dnia 30.05.2022


Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego



 Burmistrz Rzgowa ogłasza sprzedaż używanych środków  trwałych ( załącznik nr.1)  -

 
1. Nazwa i siedziba sprzedawcy


Gmina Rzgów

 Pl.500-lecia 22 , 95-030 Rzgów , NIP 728 260 60 12, REGON 472057827

 

2. Składniki majątku trwałego wymienione w załączniku nr 1. można oglądać w każdy dzień roboczy w godzinach 8 00 – 14 00 na placu przy starym wysypisku odpadów przy ul. Ogrodowej 115 w Rzgowie.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 15.06.2022 do godziny 14 00 w zamkniętych kopertach:

1. na adres Rzgów , Pl. 500-lecia 22 , 95-030 Rzgów ,

2. bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pok. 21

3. jako Scan na adres e-mail: sekretariat@rzgow.pl

 
 
oferta powinna zawierać :

- szczegółowe określenie oferenta : imię i nazwisko, dokładny adres, PESEL I NIP, a w przypadku przedsiębiorcy: nazwę firmy , adres siedziby, NIP

- oferowaną cenę brutto za 1 kg złomu w PLN. Cena powinna być określona przez dokładne podanie kwoty.

- całkowita wartość oferty zostanie wyliczony w następujący sposób:

 

Cena brutto 1 kg złomu ( cena oferowana w ofercie) x faktyczna waga środka trwałego = cena sprzedaży środka trwałego

 

- oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2022 r. o godzinie 14 15 w pokoju nr 11 

 

Ogłaszającemu przysługuje prawo unieważnienia konkursu w całości lub jego części bez podania przyczyny .

 

Termin związania ofertą 14 dni od otwarcia ofert. 

 

Dodatkowe informacje będą udzielane pod nr 42 214 12 33

 

Osoba do kontaktu Adam Stawiany

                                                                                                                                                                                                                   



Załączniki:

Zapytanie ofertowe + załącznik nr 1
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty