Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 2 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.

Wymagane dokumenty:

1/ Umotywowane podanie o wymeldowanie skierowane do Burmistrza Rzgowa
2/ Kserokopia lub odpis dokumentu stwierdzający tytuł prawny do lokalu zamieszkałego przez osobę, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie

Opłaty:

Wnioski nie podlegają opłacie skarbowej

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Rzgowie
Ewidencja Ludności, pok 31 - Elżbieta Olszańska
Tel: 42 214 11 30

Termin i sposób załatwienia sprawy:
zgodnie z przepisami KPA /ok.2 miesięcy/ - zakończone decyzją administracyjną

Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje pisemne odwołanie do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Burmistrza Rzgowa w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. O ewidencji ludności i dowodach osobistych / Dz.U.z 2006r.Nr 139 poz.993/