Wykaz referatów, stanowisk i zajmujących je pracowników Urzędu Miejskiego w Rzgowie
Burmistrz - dr Mateusz Kamiński
Zastępca burmistrza - mgr Małgorzata Rózga
Sekretarz - mgr Katarzyna Berczak-Lato
Skarbnik - mgr Anna Czarnocka
W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:
Zadania poszczególnych referatów zostały określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Rzgowie - Zarządzenie Burmistrza Rzgowa Nr 90/2013 z dnia 12 sierpnia 2013r. (z późn.zm)
Referat Ogólny (OR)
- p.o. Kierownika Referatu (0,75) - mgr Ewa Pytka
- St. ds. organizacyjno-administracyjnych (1) - Anna Kroban
- St. ds. archiwum i ewidencji wyposażenia (1) - mgr Ewa Pytka
- Informatyk (2,5) - mgr Paweł Gajda (0,5), inż. Michał Sowa (1), mgr inż. Rafał Woźniak (1)
- St. ds. sekretariatu (1) - inż. Katarzyna Rózga
- Sprzątaczki (2) - Anna Patoła, Jolanta Szczepaniak
- Rob. gosp.- doręczyciel (1) - Henryk Garusiński
- Sprzątaczka-obsługa wc publicznego (3) - Renata Pawlina, Bożenna Przytulska, Jadwiga Nowicka
- Robotnik gospodarczy (1) - Bogusława Pach
- Konserwator (2) - Krzysztof Górski, Mieczysław Bolonek
- Pomoc administracyjna (3) - mgr Katarzyna Belziuk, Monika Gadułka, mgr Dorota Szafrańska
Referat Budżetu i Finansów (BF)
- St. ds. wydatków budżetowych (2) - mgr Magdalena Skrzypczyńska, mgr Elżbieta Gwiazda
- St. ds. księgowości i płac (1) - Grażyna Boczek
- St. ds. wymiaru podatków i opłat (1) - mgr Joanna Gajda
- St. ds. środków transportowych, księgowości podatków i opłat (1) - mgr Marzena Surmacz
- St. ds. dochodów budż. (3) - Danuta Rusinkiewicz, mgr Agnieszka Bednarczyk, mgr Anna Czarnocka
- St. ds. księgowości podatkowej (1) - mgr Katarzyna Szubert
- St. ds. obsługi kasy (1) - Anna Pachulska
- St. ds. księgowości budżetowej (2) - mgr Wioleta Dopierała, (1) - vacat
- Pomoc administracyjna (4) - mgr Justyna Sztandor, Agnieszka Suliga, Sylwia Gliszczyńska, (1) - vacat
Referat Inwestycji (RI)
- Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Zbigniew Snelewski
- St. ds. budowlanych i nadzoru wod.-kan. (1) - mgr inż. Bogdan Błaziński
- St. ds pozyskiwania środków unijnych i zewnętrznych oraz promocji gminy (1) - mgr Marek Derski
- St. ds. inwestycyjnych (1) - mgr inż. Milena Łęgocka
- Pomoc administracyjna (1,75) - mgr Włodzimierz Kupisz (1), mgr Mateusz Tomaszewski (0,75)
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa (GPR)
- Kierownik Referatu (1) - mgr Justyna Pierzyńska
- St. ds. renty planistycznej i planowania przestrzennego (1) - inż. Agnieszka Krawiec
- Pomoc administracyjna (2) - Mariusz Rutecki (0,5), Mariusz Chachuła (0,75), (0,75) - vacat
- St. ds. gospodarki nieruchomościami (1) - vacat
- Geodeta (1) - Iwona Kluczak
- St. ds. rolnych (1) - mgr Paulina Stanecka
- Kierowca (1) - Sylwester Bińkowski
Referat Gospodarki Komunalnej (GK)
- p.o. Kierownika Referatu (1) - inż. Adam Stawiany
- St. ds. gospodarki komunalnej (1)
- St. ds. drogowych (1) - Łukasz Fuks
- St. ds. prawa drogowego (1) - (1) - vacat
- St. ds. mienia komunalnego i energetyki, prowadzenie ksiąg obiektów gminnych (1) - mgr inż. Włodzimierz Kaczmarek
- St.ds. utrzymania czystości i gospodarki odpadami (1) - Mateusz Szczepaniak
- Robotnik gospodarczy (10) - Rusłan Adygajew, Robert Gorzkiewicz, Adam Grzegorek, Mateusz Grzegorek, Marek Hajduk, Grzegorz Urbaniak, Roman Wojtysiak, Sylwester Buchalski, (2) vacat
- Traktorzysta (4) - Jan Łuczyński, Grzegorz Madej, Marek Nebelski, (1) vacat
- Operator koparki (2) - Łukasz Śniady, (1) vacat
- Kierowca samochodu do 3,5 t (1) - Tomasz Wojtas
- Kierowca autobusu (1) - Piotr Rośniak
- Pomoc administracyjna (1) - (1) vacat
Referat Ochrony Środowiska (OŚr)
- Kierownika Referatu (1) - mgr inż. Magdalena Górska
- St. ds. ochrony środowiska (1) - mgr Agata Kijewska
- Pomoc administracyjna (1) - mgr Izabela Krauze
Referat Zamówień Publicznych (ZP)
- Kierownika Referatu (1) - mgr inż. Paulina Skiba
- St. ds. ochrony środowiska (1) - mgr Małgorzata Trzuskowska
Urząd Stanu Cywilnego (USC)
- Kierownik USC z mocy prawa: Mateusz Kamiński
- Kierownik USC (1) - mgr Agata Nawrocka
- osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu własnym
- z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Marta Pietrusińska
- z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Paulina Biesiacka
Stanowisko Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (IN)
- obsada stanowiska (0,5): mgr Magdalena Pankowska
Stanowisko ds obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego(OC)
- obsada stanowiska (0,5) : mgr Magdalena Pankowska
Stanowisko ds. ewidencji ludności (SO)
- obsada stanowiska (1) : mgr Elżbieta Olszańska
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej (RM)
- obsada stanowiska (1): mgr Karolina Jardzioch
Stanowisko ds. działalności gospodarczej (EG),
- obsada stanowiska (1): mgr Magdalena Nowak
Stanowisko ds. rozwoju i promocji gminy (1): mgr Miron Ossowski
Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Marta Pietrusińska
Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Paulina Biesiacka
Stanowisko ds.służby zdrowia i spraw społecznych (1): mgr Joanna Krawczyk
Audytor wewnętrzny (0,5): mgr Przemysław Wójcik
Zaktualizował: |
Michał Sowa |
Data aktualizacji: |
16.03.2021 16:38 |