Wykaz referatów, stanowisk i zajmujących je pracowników Urzędu Miejskiego w Rzgowie

Burmistrz - dr Mateusz Kamiński
Zastępca burmistrza - mgr Monika Pawlik
Sekretarz - mgr Katarzyna Berczak-Lato,  mgr Ewa Pytka - zastępstwo
Skarbnik - mgr Anna Czarnocka

W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:
Zadania poszczególnych referatów zostały określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Rzgowie - Zarządzenie Burmistrza Rzgowa Nr 90/2013 z dnia 12 sierpnia 2013r. (z późn.zm)

Referat Ogólny (OR)

  1.  Kierownik Referatu (0,75) - mgr Małgorzata Rózga - p.o. Kierownika Referatu - Anna Kroban
  2. St. ds. organizacyjno-administracyjnych (1) - Anna Kroban - inspektor
  3. St. ds. archiwum i ewidencji wyposażenia (1) - mgr Ewa Pytka - inspektor
  4. St. ds. sekretariatu (1) - Monika Gadułka - sekretarka
  5. Sprzątaczki (2) - Anna Patoła, Jolanta Szczepaniak
  6. Rob. gosp.- doręczyciel (1) - Henryk Garusiński
  7. Sprzątaczka-obsługa wc publicznego (3) - Renata Pawlina, Jadwiga Nowicka, vacat (1)
  8. Robotnik gospodarczy (1) - Bogusława Pach
  9. Konserwator (2) - Krzysztof Górski, Mieczysław Bolonek
  10. Pomoc administracyjna (2) -  inż. Katarzyna Rózga, vacat (1)

Referat Budżetu i Finansów (BF)

  1. St. ds. wydatków budżetowych (2) - mgr Magdalena Skrzypczyńska - inspektor, mgr Elżbieta Gwiazda - inspektor
  2. St. ds. księgowości i płac (1) - Grażyna Boczek - inspektor
  3. St. ds. dochodów budż. (3) - Danuta Rusinkiewicz - inspektor, mgr Agnieszka Bednarczyk - inspektor, mgr Anna Czarnocka - inspektor
  4. St. ds. obsługi kasy (1) - Anna Pachulska - podinspektor
  5. St. ds. księgowości budżetowej (1) - mgr Wioleta Dopierała - inspektor,
  6. Pomoc administracyjna (1,5) - mgr Justyna Sztandor (0,5), Sylwia Gliszczyńska (1),

Referat Podatków, Opłat i Egzekucji (POE)

  1. Kierownik Referatu (1) - mgr Marzena Surmacz
  2. St. ds. wymiaru podatków i opłat (2) - mgr Małgorzata Bednarska - starszy inspektor, mgr Kamila Rzepecka - inspektor
  3. St. ds. księgowości podatkowej (1) - mgr Katarzyna Szubert - inspektor
  4. Pomoc administracyjna (1,5) - mgr Justyna Sztandor (0,5), mgr Agnieszka Suliga (1)

Referat Inwestycji (RI)

  1. Kierownik Referatu (1) - Kierownik Referatu mgr Iwona Kowalczyk
  2. St. ds. inwestycyjnych (3) - mgr Beata Florczyk - inspektor ds. inwestycyjnych (1), Aleksandra Dąbek - specjalista, vacat (1)

Referat Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa (GPR)

  1. Kierownik Referatu (1) - mgr Justyna Pierzyńska
  2. St. ds. renty planistycznej i planowania przestrzennego (1) - inż. Agnieszka Krawiec - główny specjalista
  3. Pomoc administracyjna (1) -  Mariusz Chachuła (0,75), (0,25) - vacat
  4. St. ds. gospodarki nieruchomościami (1) - mgr Katarzyna Belziuk - podinspektor
  5. Geodeta (1) - Iwona Kluczak - inspektor geodeta
  6. St. ds. rolnych (1) - mgr Paulina Stanecka - inspektor
  7. St. ds. planowania przestrzennego (1) - mgr Dorota Drzewiecka
  8. St. ds. obsługi inwestorów (1) - vacat

Referat Gospodarki Komunalnej (GK)

  1. p.o. Kierownika Referatu (1) - inż. Adam Stawiany
  2. St. ds. gospodarki komunalnej (1)
  3. St. ds. drogowych (1) - Łukasz Fuks - inspektor
  4. St. ds. prawa drogowego (1) - (1) - vacat
  5. St. ds. mienia komunalnego i energetyki, prowadzenie ksiąg obiektów gminnych (1) - mgr inż. Włodzimierz Kaczmarek - starszy specjalista
  6. St.ds. utrzymania czystości i gospodarki odpadami (1) - mgr Mateusz Szczepaniak - inspektor
  7. Robotnik gospodarczy (10) - Rusłan Adygajew, Robert Gorzkiewicz, Adam Grzegorek, Mateusz Grzegorek, Marek Hajduk, Grzegorz Urbaniak, Roman Wojtysiak, Sylwester Buchalski, Marcin Kaczuba (1) vacat
  8. Traktorzysta (4) - Jan Łuczyński, Grzegorz Madej, Marek Nebelski, Krzysztof Pierzchałka
  9. Operator koparki (2) - Łukasz Śniady, (1) Piotr Rośniak
  10. Kierowca samochodu do 3,5 t (1) - Tomasz Wojtas
  11. Kierowca autobusu (1) - vacat
  12. Pomoc administracyjna (0,5) - Mariusz Rutecki , vacat (0,5)
  13. Kierowca (1) - Sylwester Bińkowski

Referat Ochrony Środowiska (OŚr)

  1. Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Magdalena Górska
  2. St. ds. ochrony środowiska (2) - mgr Agata Kijewska - inspektor, mgr Aleksandra Chuda - podinspektor 
  3. Pomoc administracyjna (2,5) - mgr Izabela Krauze (1), mgr Rafał Kluczyński (1)

Referat Zamówień Publicznych (ZP)

  1. Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Paulina Skiba
  2. St. ds. zamówień publicznych (1) - mgr Małgorzata Trzuskowska - podinspektor

Urząd Stanu Cywilnego (USC)

  1. Kierownik USC z mocy prawa: Mateusz Kamiński
  2. Kierownik USC (1) - mgr Agata Nawrocka
    - osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu własnym
  3. z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Marta Pietrusińska - specjalista
  4. z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Paulina Biesiacka - inspektor
  5. z-ca Kierownika USC (0,25) - mgr Małgorzata Rózga

Referat Rozwoju i Współpracy Społecznej

  1. Kierownik Referatu (1) - mgr Miron Ossowski
  2. Informatyk (2,5) - mgr Paweł Gajda – starszy informatyk (0,5), mgr inż. Michał Sowa – informatyk (1), mgr inż. Rafał Woźniak – informatyk (1)
  3. St. ds pozyskiwania środków zewnętrznych (0,75) - mgr Marek Derski - główny specjalista
  4. Pomoc administracyjna (4,75) -  Mateusz Tomaszewski (0,75), mgr Włodzimierz Kupisz (1), Magdalena Chruścik (1), mgr Dorota Szafrańska (1), Mariusz Rutecki (0,5), Anna Płusajska (1)

Stanowisko Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (IN)
- obsada stanowiska (0,5): mgr Magdalena Pankowska - inspektor

Stanowisko ds obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego(OC)
- obsada stanowiska (0,5) : mgr Magdalena Pankowska - inspektor

Stanowisko ds. ewidencji ludności (SO)
- obsada stanowiska (1) : mgr Elżbieta Olszańska - inspektor

Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej (RM)
- obsada stanowiska (1): mgr Karolina Jardzioch - inspektor

Stanowisko ds. działalności gospodarczej (EG),
- obsada stanowiska (1): mgr Magdalena Nowak - inspektor

Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Marta Pietrusińska - specjalista

Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Paulina Biesiacka - inspektor

Audytor wewnętrzny (0,5): mgr Przemysław Wójcik