Wykaz referatów, stanowisk i zajmujących je pracowników Urzędu Miejskiego w Rzgowie
Burmistrz - dr Mateusz Kamiński
Zastępca burmistrza - mgr Monika Pawlik
Sekretarz - mgr Katarzyna Berczak-Lato
Skarbnik - mgr Anna Czarnocka
W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:
Zadania poszczególnych referatów zostały określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Rzgowie - Zarządzenie Burmistrza Rzgowa Nr 90/2013 z dnia 12 sierpnia 2013r. (z późn.zm)
Referat Ogólny (OR)
- p.o. Kierownika Referatu (0,75) - mgr Ewa Pytka - inspektor
- St. ds. organizacyjno-administracyjnych (1) - Anna Kroban - inspektor
- St. ds. archiwum i ewidencji wyposażenia (1) - mgr Ewa Pytka - inspektor
- St. ds. sekretariatu (1) - inż. Katarzyna Rózga - sekretarka
- Sprzątaczki (2) - Anna Patoła, Jolanta Szczepaniak
- Rob. gosp.- doręczyciel (1) - Henryk Garusiński
- Sprzątaczka-obsługa wc publicznego (3) - Renata Pawlina, Jadwiga Nowicka, vacat (1)
- Robotnik gospodarczy (1) - Bogusława Pach
- Konserwator (2) - Krzysztof Górski, Mieczysław Bolonek
- Pomoc administracyjna (1) - , Monika Gadułka, vacat (2)
Referat Budżetu i Finansów (BF)
- St. ds. wydatków budżetowych (2) - mgr Magdalena Skrzypczyńska - inspektor, mgr Elżbieta Gwiazda - inspektor
- St. ds. księgowości i płac (1) - Grażyna Boczek - inspektor
- St. ds. wymiaru podatków i opłat (2) - mgr Małgorzata Bednarska - starszy inspektor, mgr Kamila Rzepecka - podinspektor
- St. ds. środków transportowych, księgowości podatków i opłat (1) - mgr Marzena Surmacz inspektor
- St. ds. dochodów budż. (3) - Danuta Rusinkiewicz - inspektor, mgr Agnieszka Bednarczyk - inspektor, mgr Anna Czarnocka - inspektor
- St. ds. księgowości podatkowej (1) - mgr Katarzyna Szubert - inspektor
- St. ds. obsługi kasy (1) - Anna Pachulska - podinspektor
- St. ds. księgowości budżetowej (2) - mgr Wioleta Dopierała - inspektor, (1) - vacat
- Pomoc administracyjna (4) - mgr Justyna Sztandor, Agnieszka Suliga, Sylwia Gliszczyńska, (1) - vacat
Referat Inwestycji (RI)
- Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Zbigniew Snelewski
- St. ds. budowlanych i nadzoru wod.-kan. (1) - mgr inż. Bogdan Błaziński - inspektor
- St. ds pozyskiwania środków unijnych i zewnętrznych oraz promocji gminy (1) - mgr Marek Derski - główny specjalista
- St. ds. inwestycyjnych (1) - mgr inż. Milena Łęgocka - główny specjalista
- Pomoc administracyjna (1,75) - vacat
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rolnictwa (GPR)
- Kierownik Referatu (1) - mgr Justyna Pierzyńska
- St. ds. renty planistycznej i planowania przestrzennego (1) - inż. Agnieszka Krawiec - główny specjalista
- Pomoc administracyjna (2) - Mariusz Chachuła (0,75), (1,25) - vacat
- St. ds. gospodarki nieruchomościami (1) - mgr Katarzyna Belziuk - podinspektor
- Geodeta (1) - Iwona Kluczak - inspektor geodeta
- St. ds. rolnych (1) - mgr Paulina Stanecka - inspektor
- St. ds. planowania przestrzennego (1) - mgr Dorota Drzewiecka
- St. ds. obsługi inwestorów (1) - vacat
Referat Gospodarki Komunalnej (GK)
- p.o. Kierownika Referatu (1) - inż. Adam Stawiany
- St. ds. gospodarki komunalnej (1)
- St. ds. drogowych (1) - Łukasz Fuks - inspektor
- St. ds. prawa drogowego (1) - (1) - vacat
- St. ds. mienia komunalnego i energetyki, prowadzenie ksiąg obiektów gminnych (1) - mgr inż. Włodzimierz Kaczmarek - starszy specjalista
- St.ds. utrzymania czystości i gospodarki odpadami (1) - Mateusz Szczepaniak - inspektor
- Robotnik gospodarczy (10) - Rusłan Adygajew, Robert Gorzkiewicz, Adam Grzegorek, Mateusz Grzegorek, Marek Hajduk, Grzegorz Urbaniak, Roman Wojtysiak, Sylwester Buchalski, (2) vacat
- Traktorzysta (4) - Jan Łuczyński, Grzegorz Madej, Marek Nebelski, (1) vacat
- Operator koparki (2) - Łukasz Śniady, (1) Piotr Rośniak
- Kierowca samochodu do 3,5 t (1) - Tomasz Wojtas
- Kierowca autobusu (1) - vacat
- Pomoc administracyjna (0,5) - Mariusz Rutecki , vacat (0,5)
- Kierowca (1) - Sylwester Bińkowski
Referat Ochrony Środowiska (OŚr)
- Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Magdalena Górska
- St. ds. ochrony środowiska (1) - mgr Agata Kijewska - inspektor
- Pomoc administracyjna (3) - mgr Izabela Krauze, mgr Anna Płusajska, mgr Rafał Kluczyński
Referat Zamówień Publicznych (ZP)
- Kierownik Referatu (1) - mgr inż. Paulina Skiba
- St. ds. zamówień publicznych (1) - mgr Małgorzata Trzuskowska - podinspektor
Urząd Stanu Cywilnego (USC)
- Kierownik USC z mocy prawa: Mateusz Kamiński
- Kierownik USC (1) - mgr Agata Nawrocka
- osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu własnym
- z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Marta Pietrusińska - specjalista
- z-ca Kierownika USC (0,5) - mgr Paulina Biesiacka - inspektor
Referat Rozwoju i Współpracy Społecznej
- Kierownik Referatu (1) - mgr Miron Ossowski
- Informatyk (2,5) - mgr Paweł Gajda – starszy informatyk (0,5), mgr inż. Michał Sowa – informatyk (1), mgr inż. Rafał Woźniak – informatyk (1)
- Pomoc administracyjna (3,25) - Mateusz Tomaszewski (0,75), mgr Włodzimierz Kupisz (1), mgr Dorota Szafrańska (1), Mariusz Rutecki (0,5)
Stanowisko Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (IN)
- obsada stanowiska (0,5): mgr Magdalena Pankowska - inspektor
Stanowisko ds obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego(OC)
- obsada stanowiska (0,5) : mgr Magdalena Pankowska - inspektor
Stanowisko ds. ewidencji ludności (SO)
- obsada stanowiska (1) : mgr Elżbieta Olszańska - inspektor
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej (RM)
- obsada stanowiska (1): mgr Karolina Jardzioch - inspektor
Stanowisko ds. działalności gospodarczej (EG),
- obsada stanowiska (1): mgr Magdalena Nowak - inspektor
Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Marta Pietrusińska - specjalista
Samodzielne stanowisko ds. oświaty (0,5): mgr Paulina Biesiacka - inspektor
Stanowisko ds.służby zdrowia i spraw społecznych (1): mgr Joanna Krawczyk - inspektor
Audytor wewnętrzny (0,5): mgr Przemysław Wójcik
Zaktualizował: |
Anna Kroban |
Data aktualizacji: |
09.02.2022 13:59 |