W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

Koordynator prac drogowych

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Gmina Rzgów poszukuje firmy lub osoby fizycznej, która będzie pełniła funkcję koordynatora oraz inspektora nadzoru na drogowych inwestycjach gminnych w zakresie przyjętych na 2016 rok inwestycji gminnych wg dołączonego poniżej wykazu. Oferent powinien posiadać uprawnienia do nadzorowania i kontrolowania prac drogowych bez ograniczeń. Okres realizacji inwestycji gminnych marzec 2016-grudzień 2016 . Istnieje możliwość, że w trakcie roku będą dokonywane zmiany w zakresie planowanych inwestycji drogowych . Wprowadzenie tych zmian nie może być podstawą do aneksowania ceny umowy.

Wymagania:

  1. Oferent powinien dwa razy tygodniowo przebywać w Gminie Rzgów przez minimum 6 godzin. W przypadku nadzorowania inwestycji drogowej wymagającej odbioru robót zanikających oferent powinien w nich uczestniczyć.
  2. Oferent po podpisaniu umowy będzie zobowiązany do: przygotowania przetargu w zakresie przygotowania przedmiarów i uczestniczeniu w wykonywaniu kosztorysów lub ich weryfikacji. Przygotowaniu załączników technicznych do przeprowadzanych przez Gminę procedur przetargowych.
  3. Pełnienie funckji doradczych w zakresie budownictwa drogowego. Weryfikacja i uzgadnianie wykonywanych dokumentacji projektowych
  4. Uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym od etapu zgłoszenia prac w Starostwie Powiatowym wraz z przygotowaniem i skompletowaniem materiałów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia prac w nadzorze budowlanym.
  5. Prowadzenie dokumentacji prowadzonych prac i przedstawienie jej na koniec roku kalendarzowego do akceptacji

Oferta powinna zawierać cenę brutto za cały rok . Zamawiający akceptuje wystawienie miesięcznych faktur w kwocie nie wyższej niż 1/10 ceny oferty.

Oferta nie może być złożona jako oferta procentowa uzależniona od wysokości  przerobu. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych uprawnieniach oraz informację o doświadczeniu zawodowym. Oferta powinna być złożona w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rzgowie w terminie 22.02. 2016 roku do godziny 14.00.  lub przesłana pocztą w tym terminie na adres Urząd Miejski w Rzgowie  Plac 500- Lecia 22  95-030 Rzgów . Do oferty należy dołączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym dowodem przynależności do Izby Budowlanej. Wymagane jest również dołączenie informacji co do pełnionych tego typu funkcjach w ciągu ostatnich trzech lat, . Inwestor sprawdzi wiarygodność dołączonej informacji. Inwestor podpisze umowę z oferentem, który zaoferuje najniższa cenę. Minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiajacego. Do oferty należy dołączyć poświadczenia od co najmniej dwóch inwestorów, że oferent, wykonywał tego typu usługi w sposób własciwy i zgodny z Prawem Budowlanym :

1. Minimum pięcioletnie doświadczenie  na stanowisku kierownika budowy.

2. Umiejętności projektowania i kosztorysowania robót budowlanych drogowych

3. Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej pięciu inwestycjach drogowych prowadzonych na drogach krajowych, wojewódzkich , powiatowych lub gminnych o wartości minimalnej każdej z nich 100 000 zł.

Do ogłoszenia dołaczony jest załacznik inwestycyjny. Zakres zadania będzie dotyczył części dotyczącej dróg gminnych i powiatowych.

Wszelkie pytania należy kierować pocztą elektroniczną na adres inwestycje@rzgow.pl . Informacja o rozstrzygnięciu będzie umieszczona na stronie BIP w zakładce wyniki przetargów do końca lutego 2015 r.

Załączniki

Powiadom znajomego