W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Rzgowie


Plac 500-lecia 22

95-030 Rzgów


Telefon: (+48 42) 214 12 10
Faks: (+48 42) 214 12 07

E-mail: sekretariat@rzgow.pl


Strona WWW: www.rzgow.pl

NIP: 728-260-60-12
REGON: 472057827


Kod TERYT.: 1006103 - Rzgów

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

UWAGA: ta informacja ma status ARCHIWALNA

Wymagane dokumenty:
Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
Zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w przypadku osób dokonujących tej czynności osobiście)

Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt dokonane przez właściciela
Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu stałego.

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:

Ewidencji ludności pok 32 - Elżbieta Olszańska
Tel: 42 214 11 30

Termin i sposób załatwiania sprawy:

Bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu stałego.
Osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt stały otrzymają potwierdzenie zameldowania.

Uwagi:
Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu oraz osoby meldującej się. W przypadku osób nieletnich -opiekuna ustawowego.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 657, zm. z 2017 r. poz. 2286).

UWAGA

ZAMELDOWANIE Z JEDNOCZESNYM WYMELDOWANIEM
     Urząd Miejski w Rzgowie uprzejmie informuje, że od dnia 1 stycznia 2013 roku istnieje możliwość zameldowania się na pobyt stały lub czasowy z jednoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu.
W Urzędzie w którym następuje zameldowanie z jednoczesnym wymeldowaniem, należy wypełnić formularz"

     Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego trwającego trwającego ponad 3 miesiące" a powiadomienie poprzedniego miejsca pobytu należy do urzędu dokonującego zameldowanie.
Powyższa zmiana ułatwia Państwu dopełnienie obowiązku meldunkowego bez zbędnego przemieszczania się pomiędzy Urzędami.

     Zachęcamy do korzystania z tej nowej i uproszczonej formy czynności meldunkowej.

Załączniki

Powiadom znajomego